-

Nieuwste

Bilal Wahib mag na piemelgate muziek promoten bij Johnny de Mol

Bilal Wahib

De verguisde Bilal Wahib was lange tijd niet meer op televisie te zien. Nu zit hij toch weer in een talkshow en hij kiest voor Johnny de Mol.

Vorig jaar werd Bilal Wahib massaal geband nadat hij een minderjarige jongen had gevraagd om zijn geslachtsdeel te laten zien. Voor Bilal is het zaak om toch weer wat aandacht te krijgen en daarom loodste manager Nathan Moszkowicz hem binnen bij HLF8 van Johnny de Mol. Zo hebben drie fel gecontesteerde personages elkaar gevonden.

Geen kritische vragen

Bilal hoeft niet bang te zijn van kritische vragen. Johnny de Mol is immers zelf in opspraak vanwege de heftige aangifte van zijn ex wegens zware mishandeling en zelfs poging doodslag. Het zal vooral een gesprek zijn om de nieuwe muziek van de rapper te promoten.

Het is ondertussen tien maanden geleden dat Bilal nog eens in een talkshow mocht aanschuiven. Bij Op1 deed hij zijn verhaal en bood hij excuses aan zijn slachtoffer aan.

Dat Bilal te gast is bij Johnny de Mol valt niet in goede aarden. Columnist Jan Dijkgraaf is niet te spreken over de beslissing. “Johnny moet wat hè, nu respectabele wingmen als Fidan Ekiz afzeggen omdat ze hun handen niet meer aan hem willen branden”, sneert hij. De columnist vindt dit vooral een dikke middelvinger van Johnny naar al zijn critici.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder