-

Nieuwste

Vrouw gaat even koffie halen op het vliegveld: haar echtgenoot vertrekt zonder haar

Een man veroorzaakt online aanzienlijke discussie door aan boord van een vliegtuig te stappen zonder zijn vrouw.

Zij was even koffie halen en de man besloot niet op haar te wachten, maar ging aan boord en liet haar achter.

Meg, een 47-jarige man uit de Verenigde Staten, was samen met zijn 43-jarige vrouw Jess van plan om hun dochter te bezoeken. In een gesprek met LadBible vertelt hij zijn kant van het verhaal.

“Het is belangrijk om te vermelden dat reizen met mijn vrouw geen prettige ervaring is. Ikzelf ben zeer georganiseerd en zorg er altijd voor dat we ruim op tijd zijn in plaats van te laat,” begint hij.

“Mijn vrouw is juist het tegenovergestelde type. Ze is erg ‘easy going’. Ik probeer meestal compromissen te sluiten, maar niet als we samen vliegen.”

Het plan was dat Meg samen met zijn vrouw naar een andere staat zou vliegen waar hun dochter op school zat. “We hadden een vlucht om 10.00 uur. Het vliegveld was niet heel groot, maar ook niet klein.”

“Ik had mijn vrouw al verteld dat we 90 minuten voor vertrek op de luchthaven moesten zijn. We wonen ongeveer 30 minuten van de luchthaven vandaan.”

“Het voorbereiden verliep al moeizaam. Ik wilde om 08.00 uur vertrekken, omdat we ook moesten parkeren en een kort stukje lopen. Ik ben om 06.00 uur opgestaan.”

“Ik heb vijf keer geprobeerd om mijn vrouw wakker te maken. Uiteindelijk kwam ze om 07.40 uur uit bed. Vervolgens wilde ze nog koffie drinken, douchen en rustig ontbijten.”

“We konden uiteindelijk pas om 09.00 uur vertrekken. Op de luchthaven was het drukker dan normaal. Het duurde zo lang bij de beveiliging dat we onze vlucht misten.”

De luchtvaartmaatschappij gaf geen restitutie, dus Meg en Jess kochten nieuwe tickets voor de volgende dag. Die vlucht was echter niet direct en er was een overstap.

Meg en Jess haalden de eerste vlucht en hadden vervolgens slechts 25 minuten om over te stappen op de volgende vlucht. “We moesten half het vliegveld doorkruisen en hadden nog 9 minuten voordat we moesten instappen. En toen wilde mijn vrouw ineens koffie gaan halen.”

“Er was een klein kraampje bij onze gate. Ik vroeg of ik het voor haar moest halen, maar ze wilde absoluut Starbucks. Die was echter helemaal aan de andere kant.”

“Ik zei tegen haar dat we dat niet zouden redden, maar ze wilde niet luisteren. Ze beloofde op tijd terug te zijn.”

“Uiteindelijk was ze niet op tijd terug. Ik belde haar zeven keer, maar ze nam niet op. Ik wachtte nog wel bij de gate, maar ik zag haar niet.”

“Uiteindelijk moest ik een beslissing nemen op aandringen van een steward. Ik vroeg of hij nog even kon wachten, maar dat lukte niet. Dus ging ik aan boord.”

Toen Meg aankwam op hun bestemming, belde hij zijn vrouw op en vertelde haar dat ze een nieuw ticket moest kopen en dat ze elkaar zouden ontmoeten op de school van hun dochter.

Toen Jess aankwam, leek ze niet erg b00s. “Ze heeft er geen woord over gezegd. Ik dacht: misschien begrijpt ze het nu. Maar nee.

We zijn nu een week thuis en ze heeft niet met me gesproken en geeft mij de schuld dat ik haar heb achtergelaten.”

“Eerlijk gezegd, vind ik dat dit niet mijn sch*ld is.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder