-

Nieuwste

Doek valt voor Massa is Kassa: ‘Peter Gillis kaffert bezoeker uit’ (beelden)

Peter Gillis is vooral bekend van Massa is Kassa. De vakantieparkenbaas kreeg de laatste tijd heel wat moeilijkheden te verwerken.

De afgelopen jaren was Peter uitgebreid in het nieuws. Onder andere wegens het huisvesten van arbeidsmigranten in zijn vakantieparken. Daarvoor kreeg hij torenhoge boetes die in de miljoenen lopen.

En dan waren er ook nog de moeilijkheden in zijn relatie met Nicol Kremers. Hij zou haar m*shandeld hebben en daarom vinden heel wat mensen dat de reeks Massa is Kassa van de buis moet.

Maar ondanks alle kritiek lijkt het erop dat John de Mol hem in bescherming neemt. Massa is Kassa is natuurlijk belangrijk voor de kijkcijfers.

Nu lijkt het erop dat Peter Gillis zijn eigen graf heeft gegraven. Dat is toch de mening van Angela de Jong.

Een campingbezoeker reed met zijn auto over het gras zijn caravan naar de standplaats. En daar kon Peter niet om lachen.

Angela de Jong schreef daar het volgende over: “De man had het gewaagd om met z’n auto het gras op te rijden van zijn standplaats, in plaats van zijn caravan met de hand op zijn plek te duwen.”

De sporen waren goed zichtbaar. Peter was razend: “Heb je een hark bij? Heel mijn ingezaaide ding naar de klote. Ik wil wel dat je het bijharkt.”

Angela de Jong besluit: “Een hark? Ik dacht eerder aan een schop. Waarmee Peter op dat moment zijn eigen graf stond te graven.”

Nu heeft ook Jonathan Ursem, die bij het bedrijf werkt dat het boek van Peter uitgeeft, zware kritiek op Angela de Jong.

Hij vindt: “Hoe zou Angela’s dag eruit zien als ze zich niet zou kunnen ergeren aan mensen als Peter (en Johan Derksen, Martien Meiland, etc)?”

“Ik zou zeggen: wees nou maar blij dat er uitgesproken types op tv komen waar je zure stukjes over kunt schrijven…” Bekijk het fragment hieronder.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder