Nieuwste
Patricia Paay haalt hard uit na sneer van Connie Witteman: ‘Ze loopt te zeiken!’
Onlangs haalde Connie Witteman hard uit naar Patricia Paay. Connie liet weten: “Ze is vreselijk aan het zeiken!”
Nu reageert Patricia zelf op de uithaal. Er speelt al jaren het idee dat Patricia Paay, Patty Brard en Connie Witteman samen een programma zouden maken.
Door weekblad Weekend werd hen naar een eventuele samenwerking gevraagd. Connie reageerde enthousiast, maar Patricia ziet het helemaal niet zitten.
“Nee, dat zou ik nooit doen. Vind ik helemaal niet leuk. Daar zitten de mensen volgens mij ook niet op te wachten”, aldus Patricia.
Toen Connie het interview las, kon ze haar ogen niet geloven. Ze vertelde dat ze eigenlijk helemaal niet met Patricia zou willen samenwerken.
Alleen uit beleefdheid had ze gezegd dat ze het wel een leuk idee vond. Connie sneerde daarna: “Ze is nu vreselijk aan het zeiken!”
Het is nu grote ruzie tussen de diva’s, want de reactie van Connie kwam ook terecht bij Patricia.
In weekblad Party zegt ze nu: “Dat interesseert me helemaal niets!” Ze zegt ook dat Patricia niet noodzakelijk op televisie moet komen. “Ik vind het prima zo.”
De voorbije jaren zit het Patricia Paay op het gebied van gezondheid niet echt mee. Ze lang maar liefst drie maanden in het ziekenhuis met een bacteriële infectie aan haar heup.
Omdat ze te laat medische hulp zocht, heeft de infectie nu dramatische gevolgen. “Ik ben niet meer de persoon die ik ooit was. En ik word ook nooit meer de oude.”
Patricia had nog maar pas een nieuwe heup toen ze van de trap viel. Daarbij brak ze haar bovenbeek.
Ze zal nooit vergeten toen ze zichzelf in de spiegel bekeek en zich in een rolstoel zag zitten. Patricia knokt ontzettend hard om terug te kunnen lopen en daar slaagde ze ook in.
Enige tijd later sloeg het noodlot echter opnieuw toe. Ze belandde in het ziekenhuis met een bacteriële infectie aan haar heup. De blondine moest drie maanden in een zorghotel verblijven.
Patricia onthult aan Story: “De bacterie heeft een enorme hap uit mijn heup weggevreten. En daar is niets meer aan te doen.” Omdat ze te laat naar de dokter ging, heeft de infectie blijvende gevolgen.
En die gevolgen zijn niet min. “Ik ben niet meer de persoon die ik ooit was. En ik word ook nooit meer de oude.” Patricia is er het hart van in.
Het wil haar maar niet lukken om deze nieuwe realiteit te aanvaarden. “Ik heb het er erg moeilijk mee. Ik mag bijvoorbeeld geen hakken meer dragen, terwijl ik daar altijd dol op ben geweest.”
Ze vervolgt: “Ik heb altijd veel gesport, was gek op skiën en schaatsen. Dat kan ik nu niet meer. Dat heeft weer tot gevolg dat ik op mijn eten moet letten, anders word ik te dik.”
De dokter vertelde haar dat het een wonder is dat ze toch een manier vond om enigszins normaal te lopen. “Ik heb trucjes gevonden om het allemaal enigszins te verbloemen. Maar ik zal moeten accepteren dat dit voor de rest van mijn leven is.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.