-

Nieuwste

Rob Kemps hangt woest aan de telefoon bij VI-mannen

Vandaag Inside is er nog maar eens in geslaagd om een nieuwe vijand te maken. Ditmaal hebben ze zanger Rob Kemps op de kast gejaagd. Hij presenteert samen met Matthijs van Nieuwkerk de hitshow Chansons, maar maak alsjeblieft geen grappen over hun speciale band. Johan Derksen kan zijn oren niet geloven: “Zo ken ik Rob Kemps niet!”

De mannen van Vandaag Inside wilden hun ongezouten mening geven op het nieuwe seizoen van Chansons, maar zagen daar toch van af.

René van der Gijp onthulde daarover: “Het probleem is, Wilfred, wij krijgen geen beelden meer. Mensen denken dat ze in de maling genomen worden.”

Woest op vakantie

Rob Kemps was woest dat de mannen grappen wilden maken over hem en de populaire Matthijs van Nieuwkerk. “Ik had dus heel leuke fragmenten, echt leuke fragmentjes. Maar ja, toen belde Rob vanaf z’n vakantieadres… We hadden het al binnen hier en geknipt, maar toen belde Rob om zeven uur dat we dat… Nou, wóest dat we het programma Chansons! een beetje op de hak wilden nemen”, klinkt het.

Rare reactie

Aangever Wilfred Genee reageert: “Dat vind ik raar.” Johan is het daarmee helemaal eens. “Zo ken ik Rob Kemps niet, want het is best een aardige jongen, maar hij denkt waarschijnlijk dat wij iets geks daarmee willen doen.”

Is Rob verliefd op Matthijs?

Maar welke grappen had René dan in gedachten over Rob Kemps? Ook daar gaat hij graag even op in. “Hij is niet alleen fan van Matthijs, hij is dól op hem. Hij kijkt altijd heel verliefd naar Matthijs.” Van der Gijp vindt de kleffe manier waarop de twee met elkaar omgaan ronduit hilarisch. “Weet je, ik hoop maar dat Matthijs twee kamers neemt als ze op een hotel zitten, want ik denk dat als ze in één bedje slapen, dat die Matthijs toch uit moet kijken dat ie af en toe de poeperd even dicht moet houden! Want anders zit Rob erop hoor! Dat weet ik honderd procent zeker!”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder