Nieuwste
Monique haalt uit naar André Hazes: ‘Ik haat hem!’
De langverwachte documentaire over André Hazes is eindelijk te bekijken op Videoland. In de vijfdelige serie heeft ex Monique Westenberg een vooraanstaande rol. Monique is openhartig over haar relatie met de zanger en legt uit hoe zij de breuk heeft ervaren.
Amper drie maanden na het huwelijksaanzoek zette de zanger Monique al aan de kant. De blondine legt uit: “’Ik zat zeker op een roze wolk, samen. Elke dag hadden we het erover. Dat was hartstikke fijn.” Omdat Hazes die periode geen optredens had, en nadien ook niet naar de kroeg kon afzakken, lag zijn focus helemaal op zijn verloofde.
Grote twijfels
Dré begon ondanks deze rooskleurige vooruitzichten toch te twijfelen. Daarover zegt de zanger: “Je komt tot de realisatie: misschien is dit toch niet wat ik wil. Zij is nu weer opnieuw verliefd geworden op deze man, maar ik ga niet volhouden dit te zijn.” Dus slaat hij op de vlucht en wordt verliefd op Sarah van Soelen. Over de situatie met Monique onthult hij: “Ik vind het gewoon allemaal heel zielig. Ik heb dat gewoon niet netjes gedaan.”
‘Ik haatte hem’
Voor Monique kwam de breuk als een donderslag bij heldere hemel. “Ik haatte hem. Zoveel pijn had ik, zoveel pijn. Dat was een klap, echt een klap. Ik had het niet aanzien komen. Door hoe het thuis was.” Nu alles achter de rug is heeft de blondine een heel andere kijk. “Voor mij hoefde hij niet iemand anders te zijn. Zichzelf. Alleen hij weet niet wie hij zelf is. Ik kan ook niet exact zeggen wie hij is, want ik heb hem in zoveel gedaantes gezien.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.