-

Nieuwste

Erica Meiland is woedend na cancellen Johan Derksen

Erica Meiland

Erica Meiland snapt niet dat Vandaag Inside gestopt is. Dat betekent wel dat de Meilandjes weer iedere dag op televisie zijn. Toch had ze liever geweld dat Johan Derksen gewoon was blijven doorgaan. “Het gaat echt te ver.”

Er heerst heel wat verdeeldheid als het gaat over het stoppen van Vandaag Inside. Erica zit duidelijk in het kamp van de fans.

Erica weet maar al te goed wat het is om in het oog van de storm te belanden. Na zogenaamde anti-islamuitspraken besloten heel wat bedrijven om niet meer met haar in zee te gaan. Erica vindt dat je de handdoek dan niet in de ring mag gooien. Integendeel, je moet precies blijven doorgaan.

Johan moet blijven

In weekblad Weekend laat de kasteelvrouw haar licht schijnen over de heisa. “Zeker vind ik dat Johan door had moeten gaan. Het ging bij hem om een daad ten opzichte van een mening in mijn geval, maar dat hij gecanceld is door radiostations en theaters gaat echt te ver.” Erica blijft hopen dat de VI-heren binnenkort weer gewoon op televisie te zien zijn. “Ik ga de mannen missen en hoop dat ze zich nog bedenken.”

Reactie Derksen

Deze week lekte uit dat er toch weer gesprekken zijn binnen Talpa om Vandaag Inside te laten doorstarten. Maar daar wil Johan Derksen zelf niet van weten. “Ik ben ermee gestopt en daar laat ik het bij. Het kan zijn dat er gesprekken zijn, maar die zijn in ieder geval niet met mij.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder