Nieuwste
André Hazes stelt nieuwe vriendin aan als zijn manager
André Hazes staat dit jaar niet meer op een podium. Dat is ook de reden waarom hij momenteel geen management heeft. Zijn nieuwe vlam Anne Rose zou al enkele taken op zich hebben genomen.
De zanger kampt met een burn-out en annuleerde al zijn werkzaamheden voor het komende jaar. Dat betekent dus geen concerten meer.
Managementloos
Zijn management liet indertijd weten: “André werkt er hard aan om weer beter te worden, maar dit vergt veel tijd en rust. Daarom is er besloten om voor onbepaalde tijd al het werk neer te leggen en worden ook voor 2022 de werkzaamheden, waaronder ook liveoptredens, afgezegd.”
Showbizzkanaal Reality FBI zegt dat dit uiteindelijk ook leidde tot een breuk met het management. “André Hazes zit inderdaad dit jaar in ieder geval zonder management die voorheen alles voor hem deed. Niet zo vreemd ook. Heel 2022 is vrijgepland.”
Anne Rose
De nieuwe vriendin van André, Anne Rose, zou al wat managementstaken hebben overgenomen. Het showbizzkanaal bevestigt de geruchten: “Dat Anne Rose het een en ander doet klopt ook.” Anne Rose doet momenteel overigens ook al wat managementstaken voor Rachel Hazes.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.