-

Nieuwste

Kinderen Marco Borsato komen met statement: ‘Wij weten wat we weten’

Marco Borsato

De kinderen van Marco Borsato beleven loodzware tijden. Na de aangifte tegen hun vader wegens aanranding krijgen ze constant bedreigingen. Daarom besloten ze te reageren.

Luca Borsato laat weten dat hij, Senna en Jada erg te lijden hebben onder de situatie. Ze krijgen de meest heftige dreigementen en zelfs per mail krijgen ze haatberichten. Luca is er helemaal klaar mee.

Verder niet over praten

In gesprek met showbizzkanaal Reality FBI vertelt Luca: “Wat vooral belangrijk is, is dat ‘naasten’ hier sowieso in direct begrip heel weinig mee te maken hebben. Wij weten wat we weten en that’s it. Daar praten we verder niet over.”

Luca maakt duidelijk dat ze hun vader volop steunen, maar dat is nog geen reden om hen te bedreigen. “Dit is een zaak on it’s own. En wij supporten door dik en dun. Dat wij en überhaupt mensen hier dreigementen over ontvangen is te laag voor woorden eigenlijk.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder