Nieuwste
Maxim Hartman en Olcay Gulsen roken vredespijp na overlijden zoon
Enkele jaren geleden ging het stevig fout tussen Maxim Hartman en Olcay Gulsen. Hartman had in een talkshow schunnige opmerkingen gemaakt over Dionne Stax. Olcay nam toen in RTL Boulevard de verdediging van de toenmalige nieuwslezeres op zich. De situatie liep helemaal uit de hand en het kwam niet meer goed. Daar komt nu dan verandering in.
In gesprek met Johnny de Mol vertelt Olcay: “We hebben een onprettige clash gehad. Maar ik las dat hij zijn zoon is verloren. Alles in mij voelde: ik wil Maxim graag een bericht sturen. Toen dacht ik ook: je kunt een hekel aan iemand hebben en waarschijnlijk is het een klootzak, maar je gunt niemand ellende of verdriet. Hij reageerde daar heel lief op, dus ik heb het eigenlijk wel goedgemaakt.”
Vandaag was het de beurt aan @SuperOJ om deel te nemen aan de beruchte JA/NEE! #HLF8 pic.twitter.com/UAiN4usMaO
— HLF8 (@Hlf8Live) December 20, 2021
Olcay had Maxim vroeger een nare vent genoemd. Eind 2018 vertelde ze nog: “De laatste keer dat ik hem tegenkwam, zei hij tegen mij: ‘Wat ben je lelijk zonder make-up.’ Hij maakt de meest seksistische opmerkingen out of the blue.” Martin eiste toen excuses van de brunette en toen was het hek helemaal van de dam.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.