Nieuwste
Slachtoffer Borsato vreest lange emotionele lijdensweg na tegenaangifte
De 22-jarige jongedame die aangifte deed tegen Marco Borsato vreest een lange en emotionele lijdensweg na de tegenaangifte van de zanger. Borsato diende immers klacht in tegen de vrouw wegens smaad en laster.
De advocaat van de vrouw reageert op de tegenzet. “Dit is niet waar mijn cliënte op gehoopt heeft. De stap die de heer Borsato gezet heeft betekent dat hij niet meer terug kan.” De advocaat zegt dat de zanger nu niet meer terug kan.
De raadsman legt uit: “Zij was daar op voorbereid maar zij hield ook rekening met de mogelijkheid dat de heer Borsato zich anders zou opstellen. Die weg is nu afgesneden. Uiteraard kan cliënte nu op haar beurt weer aangifte doen tegen de heer Borsato wegens het doen van valse aangifte, laster en smaad maar wij vinden het verstandig dat niet te doen.”
Verdediging van Borsato
De verdediging van de zanger heeft de aangifte wegens smaad en laster heel goed voorbereid. Het advocatenechtpaar Knoops laat weten dat de zanger de aangifte voorzien heeft van aanvullende bewijsstukken.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.