Nieuwste
‘Klappen van Kleine ordinaire publiciteitsstunt voor oersaaie serie Jaime Vaes’
De enige reden waarom mensen nog kijken naar haar nieuwe soap is vanwege de vermeende mishandeling op Ibiza. Voor het overige is het oersaai.
Maar hoelang gaat de kijker hier nog intrappen? Enkele weken terug startte het tweede seizoen van de soap Jaimie: In the Vaes Lane. Een beetje lacherig laat ze daarin af en toe een hint vallen over de vermeende mishandeling door de rapper.
Showbizzwatcher Yvonne Coldeweijer doorprikt het ballonnetje: “Sorry, ik heb echt geen interesse in dit allemaal. Ik ga het even doorspoelen.”
Yvonne vindt het barslecht. “Sorry, het spijt me. En nu gaan ze tennissen. Ja, sorry. Niet alles hoeft hoogstaand te zijn, maar het is gewoon niet zo goed gemaakt. Ik weet niet precies wat ik had verwacht, maar ik had denk ik toch iets meer verwacht. Haar leven lijkt ietsjes saaier dan ik dacht ofzo. Misschien is het gewoon niet zo goed geproduceerd.”
Hier zit niemand op te wachten
Yvonne is ook niet meer uit om nieuwtjes over de vermeende mishandeling vanwege Lil’ Kleine te horen. Daarover zegt ze: “Ik zeg ook eigenlijk eerlijk: ik ben een soort van ‘over it’ om het de hele tijd nog over die situatie te hebben. Ik snap echt nog dat het in deze serie zit, want ze kunnen het moeilijk ontwijken of het er niet over hebben – dan had het helemaal raar geleken, maar ik ben er zelf wel een beetje klaar mee eigenlijk. Nu weten we het wel.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.