Nieuwste
Ondanks fusie: Gerard Joling bant Gordon voorgoed uit zijn leven
Ondanks de fusie tussen Talpa en RTL weigert Gerard Joling ooit nog een programma te maken met Gordon. De zanger zegt stellig: “Nee, ik heb geld genoeg.”
Geer vertelt zondagavond in RTL Boulevard: “Dat gaat niet door. Nee, nee, dat ga ik niet meer doen.” Zelfs voor een bom geld denkt Gerard er nog niet over. Hij heeft naar eigen zeggen geld genoeg. “Ik heb ook geen zin in een kop koffie met Gordon. Daar staat mijn hoofd ook niet naar. Ik heb zo veel dingen aan mijn hoofd. Ik gun iedereen het beste, hoor. Gordon ook, laten we dat voorop stellen.”
Moet Geer vrezen voor baan?
Gerard maakt zich geen zorgen over zijn baan. De zanger moet er wel nog even aan wennen. Hij vreest vooral voor de jongere collega’s. “Dat zou ik voor die mensen heel erg vinden. Mij maakt het niet uit. Er is toch maar één Gerard Joling.”
Flinke ruzie met Gordon
Gerard Joling heeft zware ruzie met Gordon. Hij liet al vaker verstaan dat hij helemaal klaar is met Goor. Voor The Voice Senior zaten ze in 2018 een laatste keer samen in één jurystoel. Sindsdien hebben de twee ieder contact verbroken.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.