-

Nieuwste

Jan Smit slaat terug na kritiek op extreem bruine kop

Jan Smit

Jan Smit is niet te spreken over de kritiek van mensen die zeggen dat hij liters foundation gebruikt of te veel onder de zonnebank ligt. Nu slaat hij terug. Hij maakt mensen duidelijk dat zijn kleurtje gewoon van het zonnetje komt.

Jan Smit genoot met vrouw Liza op een terrasje van het zonnetje. De zanger laat weten: “Grappig hoeveel volgers me gister ‘betichtten’ van zonnebanken, te zware make up of foundation! Gewoon zonneschijn lieve mensen, dat werkt het allerbeste…”

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door JAN SMIT (@jansmit)

De dag voordien plaatste Jan een kiekje van hem en Chantal Janzen tijdens de repetities voor het Eurovisie Songfestival. Hij kreeg bakken kritiek over zich. Sommige mensen vroegen zich af of hij Speculaas Piet of Jan Smit was. Volgers hadden het over zijn enorm bruine kop en vonden hem te oranje.

Sommige mensen merkten dat zijn hoofd bruiner was dan zijn hals. Er waren echter ook genoeg mensen die de zanger verdedigden. “Laat Jan lekker bruin zijn”, klinkt het.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder