Nieuwste
Moeder Ferry Doedens woedend en droevig om OnlyFans-carrière
Ferry Doedens heeft een zware periode achter de rug. Na zijn ontslag bij GTST kreeg de acteur ook nog eens problemen met zijn moeder. Die was woedend vanwege zijn OnlyFans-account.
In LINDA vertelt Doedens dat zijn moeder hem toch altijd is blijven steunen. Ferry legt uit: “Ze steunt me altijd. Toen ik haar vertelde over OnlyFans was ze echt boos en verdrietig, maar ze laat me niet vallen.”
Blijkt dat de moeder van de acteur best een goed gevoel voor humor heeft. Ferry vertelt over een grappige anekdote. “Laatst waren we samen in een hotelletje. Zei ze ineens: ‘Je mag wel gewoon wat content in de badkamer gaan maken, hoor’. Daar moest ik erg om lachen.”
Niks aantrekken van wat anderen denken
Ferry Doedens is toch ook in het reine gekomen met zichzelf en zijn keuzes. “De laatste tijd probeer ik me niks meer aan te trekken van wat anderen van mijn keuzes vinden”, zegt de acteur. Hij geeft wel toe dat hem soms nog het angstzweet uitbreekt als hij erover nadenkt wat hij allemaal aan het doen is. Ferry zegt dat hij een verslaving heeft. Daar werkt hij elke dag aan. “En ik ben daarin ook trots op mezelf”, besluit hij.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.