Nieuwste
Maxime Meiland wil vriend Leroy niet bij bevalling: ‘Hij steunt mij niet’
Vorige week maakte Maxime Meiland bekend dat zij en vriend Leroy een kindje verwachten. De blondine zegt nu dat ze haar vriend wellicht niet bij de bevalling wil.
Maxime vertelt aan RTL Boulevard dat ze zich goed voelt. Ze zegt: “Ik merk wel dat ik meer kwaaltjes heb dan bij Claire. Ik heb nu ook al een veel grotere buik, maar het is de tweede dus dat schijnt normaal te zijn.”
De familie Meiland blikt alvast vooruit op de bevalling. Erica geeft aan dat Maxime haar vroeg om bij de geboorte zijn. De kasteelvrouw gaf echter aan: “Ze zegt dat ze mij weer bij de bevalling wil hebben, net als bij Claire, maar ik zeg ja dat moet je met Leroy doen.” Dochter Maxime ziet dat niet zitten. Zij meent: “Hij steunt mij waarschijnlijk helemaal niet, want hij weet niet wat hij moet doen.”
Loslippige Claire
Het nieuws van de zwangerschap raakte pas vorige week bekend, maar het had al veel eerder kunnen uitleggen. De kleine Claire flapt er immers geregeld uit dat haar mama een baby in de buik heeft. Het geslacht van de baby is nog niet bekend, maar dat wordt later ongetwijfeld op grootse wijze wereldkundig gemaakt. Martien verklapt dat de gender reveal party “met tafellakens en servetten” zal zijn. “Ja tuurlijk, dat wordt helemaal leuk.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.