-

Nieuwste

Moeder raakt boos door beledigende opmerkingen van stewardessen over de naam van haar dochter

Met het vliegtuig kunnen de meest onverwachte situaties zich voordoen, en zelfs de meest attente reizigers kunnen in ongemakkelijke situaties belanden.

In dit verhaal draaide het echter niet om gemiste vluchten of vreemde gebeurtenissen tijdens de reis, maar om een incident dat zich voordeed voordat de hoofdrolspelers überhaupt aan boord gingen. Laten we eens kijken wat er precies is gebeurd.

Traci Redford, een moeder uit Texas, reisde met haar prachtige 5-jarige dochter en beiden keken ernaar uit om aan boord te gaan en te genieten van hun vlucht naar huis.

Maar dat verliep niet zonder oordeel en bespottelijk gelach.

Het incident vond plaats bij de gate, toen moeder en dochter hun respectieve instapkaarten aan de verantwoordelijke medewerker lieten zien.

Deze medewerker barstte zonder enige terughoudendheid in lachen uit.

Waarom? Het meisje van 5 jaar had een nogal ongebruikelijke naam op haar instapkaart staan: ABCDE, wat in het Engels als “Ab-city” zou klinken.

Het gelach hield echter niet op bij de naam op het ticket.

De stewardess wees niet alleen naar het meisje, maar liet haar collega’s ook lachen om de ongewone naam.

Tracy nam dit alles niet goed op en vroeg de medewerker om te stoppen, eraan herinnerend dat als zij haar kon horen, haar dochter dat ook kon.

Maar in plaats van te stoppen, maakte de medewerker de situatie erger door een foto van het vliegticket van het meisje te nemen en deze op internet te plaatsen.

Terug aan boord van het vliegtuig vroeg het meisje herhaaldelijk aan haar moeder waarom mensen om haar naam lachten.

Haar moeder probeerde haar uit te leggen dat niet iedereen even beleefd en vriendelijk is.

Toen het incident openbaar werd, bood de luchtvaartmaatschappij officieel excuses aan aan de familie Redford en nam disciplinaire maatregelen tegen de medewerker die onbeleefd was geweest.

Wat vind je van dit verhaal?

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder