-

Nieuwste

Het moment is aangebroken: John de Mol verwijdert Peter Gillis definitief van de televisie halverwege november!

Ondanks talloze beschuldigingen, rechtszaken en wetsovertredingen blijft Peter Gillis nog steeds te zien in “Massa is Kassa” op SBS 6.

Terwijl sommigen dit absurd vinden, zijn de fans van de vakantieparkmagnaat er blij mee.

Al meer dan een jaar wordt er gespeculeerd over een mogelijke beëindiging van “Massa is Kassa”, maar toch wordt er telkens een nieuw seizoen uitgebracht. We zijn nu bij het elfde seizoen beland, ruim een jaar na het beruchte bijtincident met Nicol Kremers, de ex-vriendin van Peter.

De twee zijn ongeveer tien maanden geleden uit elkaar gegaan, en sindsdien is er veel modder gegooid. Nicol beweert dat Peter haar tijdens hun relatie meerdere keren heeft mishandeld en zegt bewijsmateriaal te hebben ingediend.

Tot nu toe is Peter echter nog niet schuldig bevonden, en Talpa gaat gewoon door met de show.

Toch lijkt Nicol Kremers nu een manier te hebben gevonden om Peter Gillis van de buis te krijgen.

Ze werkt namelijk aan een boek over haar leven, waarin de vermeende mishandelingen uitgebreid worden beschreven.

Er is echter een overeenkomst waarin Nicol heeft beloofd zich na de relatiebreuk niet negatief uit te laten over
Peter.

Nicol heeft deze belofte meerdere keren geschonden, wat heeft geleid tot een rechterlijke uitspraak waardoor Peter nu 104.000 euro aan beslag kan leggen op de rekeningen en eigendommen van Nicol.

Desondanks heeft Nicol niet de intentie om de strijd tegen de multimiljonair op te geven, en haar boek zal naar verwachting half november in de winkels liggen.

Jan Dijkgraaf, biograaf van de Meilandjes, vermoedt dat dit het einde zou kunnen betekenen voor “Massa is Kassa”: “

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder