-

Nieuwste

Amsterdamse Azmeh verloor broer en neefje bij drama duikboot: ‘De Titanic was hun grote droom’

In de nasle*p van het tragische duikbootdr*ma bij de Titanic is de Amsterdamse Azmeh gec0nfronteerd met een hartversche*rend verlies.

Haar broer en neefje kwamen om bij dit n00dlottige inc!dent. Voor Azmeh was het extra moeilijk om te accepteren, omdat ze wist dat de Titanic een bijzondere betekenis had voor haar broer.

De droom van Azmeh’s broer om deel uit te maken van de Titanic-geschiedenis werd op trag!sche wijze werkelijkheid. Voor hem was de Titanic meer dan alleen een schip; het was een symbool van grootsheid, avontuur en romantiek.

Hij koesterde een diepe bewondering voor het verhaal van de Titanic en droomde ervan om ooit zelf deel uit te maken van deze legendarische geschiedenis.

De Amsterdamse Azmeh herinnert zich haar broer als een gedreven man met een passie voor de Titanic. Ze vertelt dat hij altijd gefascineerd was door het verhaal van het legendarische schip en alles wat ermee te maken had.

Hij verzamelde boeken, keek films en volgde nauwlettend het nieuws over de Titanic. Zijn grootste wens was om op een of andere manier betrokken te raken bij dit iconische verhaal.

Het nieuws van het duikbootdr*ma en het verl!es van haar broer en neefje hebben Azmeh diep gera*kt.

Ze beseft dat hun dromen nu voorgoed zijn vervlogen. Hoewel de p!jn ondraaglijk is, probeert ze troost te vinden in het feit dat haar dierbaren niet hebben geleden.

Ze koestert de gedachte dat ze nu deel uitmaken van de geschiedenis van de Titanic, een eer waar haar broer altijd naar verlangde.

Voor Azmeh en haar familie is het verlies onmetelijk. Het gemis van haar broer en neefje zal altijd voelbaar blijven.

Ze r0uwen om de levens die zo abrupt zijn beëindigd en om de dromen die nooit zullen uitkomen. Azmeh deelt haar verdriet op een openhartige manier, in de hoop dat anderen kunnen begrijpen hoe diep het verlies haar heeft geraakt.

Het duikbootdr*ma bij de Titanic heeft niet alleen Azmeh’s familie getr0ffen, maar heeft wereldwijd vele mensen gesch0kt en bedroefd achtergelaten.

Het herinnert ons eraan hoe kw*tsbaar het leven kan zijn en hoe snel geliefden van ons kunnen worden weggerukt.

Het is een herinnering om te koesteren wat we hebben en degenen om wie we geven te waarderen, want het leven kan onvoorspelbaar zijn.

Voor Azmeh zal de herinnering aan haar broer en neefje altijd verbonden zijn met de Titanic.

Hoewel hun droom om deel uit te maken van dit verhaal tragisch is verstoord, zullen ze in de harten van hun dierbaren voortleven als mensen die vasthielden aan hun grootste passie.

Hun liefde voor de Titanic zal altijd een inspiratie zijn voor anderen om hun dromen na te jagen en te genieten van de schoonheid van het leven.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder