-

Nieuwste

Vreselijk: Feyenoord-speler ernstig ziek

Op Instagram heeft Feyenoord-talent Mik Akkermans (14) onthuld dat hij lijdt aan teelbalkanker. Dit nieuws heeft voor veel opschudding gezorgd.

Akkermans, die wordt beschouwd als een enorm talent en vorig jaar voor een recordbedrag van €90.000 werd overgekocht van PSV naar Feyenoord, heeft onthuld dat hij inmiddels is geopereerd en dat er geen verdere uitzaaiingen zijn gevonden.

Hij zal echter een zes weken durende chemotherapie moeten ondergaan.

In zijn Instagram-bericht schrijft Akkermans: “En dan ben je ineens ziek. Teelbalkanker. Ik ben inmiddels geopereerd en gelukkig zijn er geen verdere uitzaaiingen bij me gevonden.

Wel ga ik de komende zes weken een traject in met chemotherapie.

Dat zal erg zwaar worden, maar met alle steun van mijn club, oude club, vrienden, bekenden en familie ga ik hier sterker uitkomen. Dat weet ik zeker. Tot snel.”

De diagnose van Akkermans heeft velen geraakt en heeft geleid tot een overweldigende steunbetuiging van de voetbalgemeenschap.

Zijn teamgenoten bij Feyenoord, oud-teamgenoten bij PSV en fans over de hele wereld hebben hun steun betuigd via sociale media.

Het is nog niet bekend hoe lang Akkermans afwezig zal zijn van het voetbalveld, maar zijn prioriteit ligt momenteel bij zijn herstel en het overwinnen van deze moeilijke tijd.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder