Nieuwste
Vreselijk: Feyenoord-speler ernstig ziek
Op Instagram heeft Feyenoord-talent Mik Akkermans (14) onthuld dat hij lijdt aan teelbalkanker. Dit nieuws heeft voor veel opschudding gezorgd.
Akkermans, die wordt beschouwd als een enorm talent en vorig
jaar voor een recordbedrag van €90.000 werd overgekocht van PSV
naar Feyenoord, heeft onthuld dat hij inmiddels is geopereerd en
dat er geen verdere uitzaaiingen zijn gevonden.
Hij zal echter een zes weken durende chemotherapie moeten
ondergaan.
In zijn Instagram-bericht schrijft Akkermans: “En dan ben je
ineens ziek. Teelbalkanker. Ik ben inmiddels geopereerd en gelukkig
zijn er geen verdere uitzaaiingen bij me gevonden.
Wel ga ik de komende zes weken een traject in met
chemotherapie.
Dat zal erg zwaar worden, maar met alle steun van mijn club,
oude club, vrienden, bekenden en familie ga ik hier sterker
uitkomen. Dat weet ik zeker. Tot snel.”
De diagnose van Akkermans heeft velen geraakt en heeft geleid
tot een overweldigende steunbetuiging van de
voetbalgemeenschap.
Zijn teamgenoten bij Feyenoord, oud-teamgenoten bij PSV en fans
over de hele wereld hebben hun steun betuigd via sociale media.
Het is nog niet bekend hoe lang Akkermans afwezig zal zijn van
het voetbalveld, maar zijn prioriteit ligt momenteel bij zijn
herstel en het overwinnen van deze moeilijke tijd.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.