-

Nieuwste

Verdrietig moment voor Jenny de Munk: ‘Ik mis jou zo erg’

Ruim drie maanden geleden moest het gezin van zanger Danny de Munk afscheid nemen van hun geliefde viervoeter, Chuckie.

Het hondje mocht 15 jaar oud worden en wordt nog steeds gemist.

Volgens Danny’s vrouw heeft ze in de afgelopen periode veel op haar bordje gekregen, waaronder beschuldigingen van ontrouw van haar man en het afscheid nemen van hun geliefde hond.

Op Instagram deelde Jenny destijds een emotioneel bericht over Chuckie.

Ze schreef: “Wij zijn zo intens verdrietig dat we ons lieve hondenkind Chuckie hebben moeten inslapen.

Houden van is ook loslaten. Ben zo dankbaar voor de 15 jaar onvoorwaardelijke liefde die jij ons hebt gegeven! Wat ga ik jou missen vriend! Je zit voor altijd in mijn hart.

Dag, mijn lieve Chuckepuck.” Ondanks dat het afscheid al enkele maanden geleden is, blijft het gemis groot.

Op Instagram Stories deelt Jenny een filmpje van Chuckie toen hij nog leefde, met daarbij de tekst: “Wat mis ik jou toch vreselijk!”

Het verlies van een huisdier kan erg zwaar zijn en kan nog lang nadat het dier er niet meer is, invloed hebben op het dagelijks leven van het gezin.

Het is dan ook belangrijk om tijd en ruimte te nemen om het verlies te verwerken. Het feit dat het gezin de liefde en herinneringen aan Chuckie nog steeds koestert, laat zien hoeveel impact een huisdier kan hebben op het leven van mensen en hoe belangrijk de band tussen mens en dier kan zijn.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder