-

Nieuwste

Arrogante Kaag is de reden waarom Johan Derksen terugkeerde

Johan Derksen

Johan Derksen verraste vriend en vijand door twee weken terug te stoppen met Vandaag Inside. Toen vertelde hij: “Ik kom langzamerhand tot de conclusie dat er geen ruimte meer is voor dit programma.” Maandag tijdens de comeback klonk het heel anders. “De samenleving die vóór ons is, is veel groter.”

Presentator stak enthousiast van wal. “We gaan er gewoon weer tegenaan. Kijk hem weer zitten: Johan Derksen.” De voetbalanalist begon meteen uit te leggen waarom hij besloot om toch terug te keren. “Dat we zo populair zijn, had ik me nooit gerealiseerd.” Derksen kreeg honderden brieven, cadeautjes en steunbetuigingen. Dat overhaalde hem uiteindelijk om terug aan de talkshowtafel plaats te nemen.

Kaag

Maar het was vooral één dame in het bijzonder die hem helemaal over de streep trok om terug op televisie te komen. “En dat was die vreselijk arrogante mevrouw Kaag. Die nergens van wist en die ons nooit op tv heeft gezien. Die zei: ’Het is goed dat hij weg is.’ En toen zei ze iets heel lelijks, en dat hebben veel mensen niet zo begrepen: ’Ik heb vernomen dat dat programmaatje is ontstaan vanuit een voetbalprogramma. Ja, dan begrijp je wel hoe zoiets kan…’En dan denk ik: wat ben je toch een smerige en arrogante trut.”

 

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder