Nieuwste
Johnny de Mol aan de kant geschoven: ‘Einde carrière’
Talkshow HLF8 van Johnny de Mol loopt nog iets meer dan een maand. Daarna moet hij plaats ruimen voor de zomereditie van Shownieuws. “Het is voor hem toch gewoon einde carrière?”, klinkt het.
Ondanks alle kritiek zal Johnny de vijf resterende maanden van zijn praatprogramma gewoon uitzitten. De juridische strijd met zijn ex-verloofde Shima Kaes zal wellicht heel lang gaan duren. In de zomer zal wellicht aangekondigd worden dat HLF8 niet terugkeert wegens barslechte kijkcijfers.
Einde carrière
Johnny voorkomt dan gezichtsverlies door het op lage kijkcijfers te gooien. BNR-presentator Jelle Maasbach denkt dat het einde carrière is voor Johnny de Mol. Ook hij las de aangifte van zijn ex en schrok zich een hoedje. “Je ziet echt de meest bizarre details. Er zijn ook getuigen van geweest.”
Zelfs als er nog maar een klein beetje waarheid schuilt in de aangifte, zal Johnny het niet redden. “Zelfs ondanks het feit dat je vader een zender heeft en je een goede naam hebt in Hilversum”, merkt formatontwikkelaar Kirsten Jan van Nieuwenhuijzen op.
Jelle haakt in: “Ja, het lijkt mij als je dit leest: einde carrière, maar ja…”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.