-

Nieuwste

Bronnen bevestigen: Familie de Mol kocht getuigen tegen Johnny om

Johnny de Mol

De ex-verloofde van Johnny de Mol, Shima Kaes, zou zwaar door hem mishandeld geweest zijn. Er is sprake van drie extreem gewelddadige incidenten. Bij een voorval waren er ook getuigen. Die houden de lippen op elkaar omdat ze naar verluidt 5.000 euro zwijggeld kregen.

De drie incidenten vonden plaats op Ibiza, in Tulum en Amsterdam. In The Harbour Club waren er meerdere getuigen die de mishandeling gezien zouden hebben. Volgens de aangifte gaf Johnny zijn ex een vuistslag in het gezicht, waardoor ze op de grond viel.

Zwijggeld

Die avond vertrok Shima dan alleen naar de gezamenlijke woning. Johnny was ondertussen al thuis, waar het geweld dan verder ging. De vraag is natuurlijk: Hoe kan dit allemaal straffeloos gebeuren als er verschillende getuigen waren?

De heren van Roddelpraat zeggen dat ze weten waarom: “Johnny de Mol, of John de Mol, alias familie de Mol, heeft alle getuigen van die vuistslag in The Harbour Club in Amsterdam 5000 euro betaald.”

Jan Roos zegt dat het echt waar is. “Geverifieerd met bron en bewijs. Ook de zoon van de eigenaar van The Harbour Club heeft 5000 euro gekregen van de familie de Mol.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder