-

Nieuwste

Beelden: Eloise toont drastische ingrepen aan haar gezicht

Eloise

Eloise van Oranje haalt zwaar uit na nieuwe kritiek op haar uiterlijk. Ze stoort zich eraan dat iedereen tegenwoordig op elkaar moet lijken. “Zo werkt het gewoon niet”, vindt ze.

Vroeger was Eloise heel onzeker over haar uiterlijk, maar dat heeft ze van zich kunnen afzetten. Ze is dan ook niet blij met de opmerkingen over haar voorkomen.

Vollere lippen en andere neus

In een TikTok-video vraagt Eloise zich af: “Blijkbaar heb ik een controversieel gezicht. Of het zijn mijn wenkbrauwen, of mijn neus, of mijn mond. Moet ik dan zo door het leven gaan?” Dan toont de gravin enkele veranderingen in haar gezicht, zoals vollere lippen en een andere neus.

Vol zelfvertrouwen vervolgt ze: “Sorry als niet elke lip, wenkbrauw, neus of whatever het ook is, op elkaar lijkt. Zo werkt het gewoon niet.”

Onzeker

Maar haar zelfvertrouwen was vroeger niet zo sterk. Vorig jaar zei ze in Beau Monde dat ze onzeker was over haar uiterlijk. “Niet over iets specifieks, meer typische dingen die ieder meisje heeft.”

In het verleden vond ze vooral haar benen te dik. Begin dit jaar had ze het goede voornemen om 5.000 stappen per dag te doen en af te vallen.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder