Algemeen
Nicol Kremers pakt uit met bizarre winactie: ´Compleet van het padje af´

Nicol Kremers, voormalig realityster en inmiddels actief op platformen als FanCentro, heeft opnieuw voor opschudding gezorgd. Dit keer niet met een opvallende uitspraak of televisieoptreden, maar met een opmerkelijke winactie die ze via haar kanaal lanceerde. Op FanCentro, een site waar zij exclusieve en pikante content deelt, zoekt Nicol namelijk een fan om samen een intieme video mee op te nemen. De actie wordt breed besproken op social media en roept bij velen verbazing en kritiek op.
‘Ze biedt zichzelf gewoon aan’
Juicechannel, het bekende roddelkanaal op Instagram, bracht het nieuws als eerste naar buiten. “Nicolleke heeft weer iets nieuws bedacht hoor,” klinkt het in één van hun stories. Ze delen daarbij screenshots van een volger die meldde dat Nicol op zoek is naar een fan om samen een zogeheten POV-video (point of view) te maken. Een directe samenwerking met een volger dus, in een vorm van content die doorgaans erg persoonlijk en suggestief is.
Alleen abonnees maken kans
In de door Juicechannel gedeelde beelden is te zien hoe Nicol haar actie promoot. “Een POV-video maken met mij?! Ik ben op zoek naar één speciale fan die de hoofdrol gaat spelen in mijn allereerste POV-clip,” schrijft ze enthousiast op FanCentro. Wie kans wil maken op deze unieke ‘ervaring’ moet wel een actief abonnement hebben — en dat gedurende de hele maand. Nicol is duidelijk: “Alleen fans die de hele maand een actief abonnement houden, maken kans. Als je opzegt, ben je meteen uit de running.”
Volgers reageren met verbazing
De reacties op social media laten weinig aan de verbeelding over. Veel volgers van het juicekanaal reageren met ongeloof. “Ze maakt er gewoon een winactie van,” aldus een verbaasde kijker. Een ander noemt het “ongemakkelijk” dat Nicol zich op deze manier presenteert. Hoewel ze op FanCentro vaker gewaagde content deelt, lijkt deze directe oproep tot samenwerking voor velen een stap te ver.
Ophef en marketinghandigheid
Toch zijn er ook mensen die het als slimme marketing zien. “Ze weet hoe ze aandacht moet trekken, dat doet ze al jaren,” merkt iemand op. Door een winactie te koppelen aan een persoonlijk voordeel – namelijk een opname met Nicol zelf – zorgt ze niet alleen voor opschudding, maar ook voor potentiële nieuwe abonnees. En dat is, zeker op een betaald platform, natuurlijk ook gewoon business.
Nicol blijft omstreden figuur
Het is niet de eerste keer dat Nicol in het nieuws komt met controversiële keuzes. Sinds haar breuk met Peter Gillis is ze steeds meer haar eigen weg gegaan, vaak tegen de stroom in. Haar carrière als contentmaker op platforms voor volwassenen roept regelmatig reacties op – van bewondering tot afschuw. Deze nieuwe actie lijkt die verdeeldheid nog maar eens te onderstrepen.

Algemeen
Donald Trump heeft het protocol bij de begrafenis van paus Franciscus ‘niet gerespecteerd’
