Algemeen
Catherine Keyl loopt woedend door straten: ´Pisnijdig op pakketbezorger!´

Catherine Keyl heeft zich afgelopen week flink kwaad gemaakt op PostNL. De 78-jarige presentatrice was in alle staten toen ze erachter kwam dat een pakketje, waar ze de hele dag op had gewacht, helemaal niet was bezorgd. Woest liep ze door haar woonplaats Naarden, op zoek naar het mysterieuze pakket, en uiteindelijk besloot ze haar frustratie van zich af te schrijven in een column.
Wachten op een pakketje
Het begon allemaal toen Catherine een mail ontving met de aankondiging dat haar pakketje die dag zou worden geleverd. Vol verwachting hield ze de straat in de gaten en zag ze de PostNL-bus aankomen. Maar tot haar verbijstering stopte de bezorger niet en reed hij zonder te stoppen door.
,,Tien minuten later krijg ik een mail dat ik ‘helaas niet thuis was’,” schrijft Catherine in haar column voor Vrouw. ,,Nou, dat moet je niet tegen mij zeggen, want ik was gewoon thuis! Ik was woest.”
Niet de enige met klachten
Catherine besloot verhaal te halen bij haar buren en ontdekte dat ze lang niet de enige was met dit probleem. ,,Als ik, woest, mijn ervaring aan de buren vertel, kijkt niemand ervan op: ze hebben allemaal al eens hetzelfde meegemaakt.”
Het is een probleem waar veel mensen in Nederland tegenaan lopen: pakketbezorgers die niet aanbellen en vervolgens doodleuk melden dat de ontvanger niet thuis was. Sociale media staan vol met soortgelijke klachten, en Catherine’s verhaal voegt zich moeiteloos in dat rijtje.
Op zoek naar het verdwenen pakket
Wat de situatie nog verwarrender maakte, was het volgende mailtje dat Catherine ontving. Hierin stond dat haar pakketje was afgegeven bij de buren. Maar bij welke buren? Niemand wist van iets. ,,Dus loop ik als een Jehova’s Getuige aan te bellen bij mij totaal onbekende mensen in de straat. Niemand weet iets.”
Het moet voor die buren een flinke verrassing zijn geweest om opeens een woedende Catherine Keyl op de stoep te hebben. En het werd nog vreemder: na al haar speurwerk kreeg Catherine opnieuw een mail, dit keer met de mededeling dat het pakketje alsnog bezorgd zou worden.
“Een wanprestatie!”
De conclusie van Catherine is duidelijk: PostNL levert volgens haar structureel een slechte service. ,,Deze mensen leveren dag in, dag uit een wanprestatie!” schrijft ze verontwaardigd.
Ze is zeker niet de enige BN’er die zich stoort aan de gebrekkige service van pakketbezorgers. Eerder uitten ook anderen hun frustratie over bezorgers die pakketten achteloos voor de deur achterlaten, verkeerde adressen gebruiken of simpelweg niet de moeite nemen om aan te bellen.
Een groter probleem?
Het probleem dat Catherine beschrijft, lijkt een steeds vaker voorkomende klacht te zijn. Consumentenorganisaties en online fora staan vol met klachten over pakketbezorging. Mensen klagen over zoekgeraakte pakketten, onduidelijke bezorgberichten en bezorgers die simpelweg niet de moeite nemen om fatsoenlijk aan te bellen.
PostNL heeft in het verleden aangegeven dat de enorme werkdruk op bezorgers een van de oorzaken kan zijn van deze problemen. Toch blijft het een kwalijke zaak, zeker als klanten hierdoor tijd en energie verspillen aan het zoeken naar hun bestellingen.
Komt er een oplossing?
Of Catherine een reactie van PostNL zal krijgen, is nog maar de vraag. Het zou niet de eerste keer zijn dat een bekende Nederlander zich beklaagt over de service van het postbedrijf. Misschien zet haar column de discussie opnieuw op scherp en worden er maatregelen genomen om deze ergernissen te verminderen.
Voor nu lijkt het erop dat Catherine voorlopig nog met argusogen naar de PostNL-bus zal kijken, hopend dat haar pakketten voortaan wel gewoon worden afgeleverd.

Algemeen
Bas Smit choqueert eigen gezin met compleet nieuwe look: ´Waarom heb je dit gedaan!´

Bas Smit heeft zijn volgers onlangs verrast met een nieuwe coupe, die hij enthousiast deelde op zijn Instagram Stories. De ondernemer, bekend van zijn invloedrijke social media-aanwezigheid, liet zijn kapsel in een video zien en verklaarde dat hij en zijn kapper samen hadden besloten voor een “lente dakkie” te gaan. “Superfris. Hij heeft het echt top gedaan,” aldus Bas. Echter, de ontvangst van zijn nieuwe look was niet helemaal zoals verwacht, vooral thuis.
Gezinsreactie niet bepaald positief
Het lijkt erop dat Bas’ gezinsleden niet bepaald fan zijn van zijn frisse kapsel. In de video die hij deelde, is duidelijk te horen dat zijn dochters niet onder de indruk zijn van hun vaders nieuwe look.
“Gadverdamme, nee kap papa,” zegt een van zijn dochters, terwijl een ander aangeeft: “Nee, ik ga echt niet met jou lopen.” Bas kan er gelukkig zelf om lachen en maakt er een grap van. Hij deelt in zijn Stories dat hij voorlopig niet in het openbaar te zien zal zijn, maar dat het “niks aan de hand” is. Hij heeft echter wel een voordeel: “Ik hoef in het daglicht de hond niet meer uit te laten.”
Gezinsleven en humor van Bas
Bas Smit staat bekend om zijn humor en de interactie met zijn gezin die hij vaak op social media deelt. In dit geval maakt hij zichzelf niet te serieus en speelt hij in op de reacties van zijn dochters.
Dit zorgt er altijd voor dat zijn volgers een kijkje krijgen in zijn persoonlijke leven, wat velen vaak waarderen. Toch geeft het ook een grappige inkijk in hoe het gezinsleven van Bas en zijn drie dochters er in het dagelijkse leven uitziet.
Jarenlange aanwezigheid op sociale media
Bas Smit is al jarenlang actief op sociale media en heeft daarmee een enorme achterban opgebouwd. Naast zijn werk als ondernemer is hij ook bekend geworden door zijn grappige en soms eigenzinnige video’s waarin hij zijn vrouw, Nicolette van Dam, regelmatig in de maling neemt. De interacties met zijn gezin, vooral zijn dochters, leveren vaak de leukste momenten op, die Bas dan ook graag met zijn volgers deelt.
Eerdere incidenten
Naast het delen van zijn kapsel, heeft Bas onlangs ook iets vervelends meegemaakt. In een andere Instagram Story vertelde hij dat zijn auto het slachtoffer was van een diefstal, waarbij de spiegels van zijn voertuig werden gestolen. “Als iemand nog spiegels zoekt, deze vrolijke fluiter heeft er een paar liggen hoor,” deelde Bas lachend, met beelden van de diefstal. Hoewel het een vervelende ervaring was, liet Bas zich niet uit het veld slaan en maakte er weer een grap van.
Bas en Nicolette in de media
Bas en zijn vrouw Nicolette van Dam krijgen vaak de nodige aandacht van de media, wat niet altijd even positief is. In een openhartig interview in het AD gaven ze aan dat ze zich niet zoveel aantrekken van de negatieve reacties.
“Die negatieve aandacht is soms de prijs die je betaalt,” vertelde Nicolette. Het koppel lijkt in de spotlights te blijven staan, ondanks alle kritiek die zij soms krijgen. Dat Bas zijn humor niet verliest, blijkt wel uit zijn reactie op de kritiek en de grappige momenten die hij met zijn gezin deelt op social media.
Conclusie
Bas Smit blijft zijn volgers vermaken met zijn humor en openhartigheid, zelfs wanneer zijn gezin niet zo enthousiast is over zijn nieuwe kapsel. Ondanks het ongemak van de gestolen autospiegels en andere kritieken, blijft Bas trouw aan zijn positieve en humoristische imago. En zijn volgers kunnen in ieder geval genieten van zijn dagelijkse avonturen en grappige momenten met zijn gezin.