HETE BEELDEN ONDER AAN TE ZIEN EN ETXRAS
De ex van André Hazes, de bekende influencer en voormalig model
Sarah van Soelen, weet opnieuw de aandacht te trekken. Dit keer
doet ze dat met een gewaagde fotoshoot voor het modemerk Chica’s,
waarin ze gehuld is in een transparant outfit. Het resultaat? Een
storm aan reacties en flink wat bekijks op sociale media.

Sarah in de schijnwerpers
Sarah van Soelen is geen onbekende in de wereld van roem en
glamour. Als influencer en voormalig geliefde van André Hazes weet
ze als geen ander hoe ze zichzelf in de kijker moet spelen. Dit
keer koos ze ervoor om haar volgers en fans te verrassen met een
opvallende campagne voor Chica’s, een modemerk dat bekendstaat om
zijn gedurfde en vrouwelijke designs.
Voor deze campagne poseert Sarah in een transparant pakje dat
weinig aan de verbeelding overlaat. Met haar uitstraling en
zelfverzekerdheid weet ze het kledingstuk met flair te dragen. De
fotoshoot heeft ondertussen al voor flink wat aandacht gezorgd op
sociale media, waar zowel bewonderende als kritische reacties
binnenstromen.

Slimme marketing van Chica’s
Wie de marketingstrategie van Chica’s bedenkt, verdient een
pluim. Het merk heeft duidelijk een neus voor slimme promotie en
weet precies hoe het de aandacht van het publiek moet trekken. Door
Sarah van Soelen als gezicht te kiezen, hebben ze niet alleen een
bekendheid met een grote online achterban ingezet, maar ook iemand
die zelfverzekerd genoeg is om hun gewaagde kleding te
promoten.
De transparante outfit is een blikvanger, en in combinatie met
Sarah’s uitstraling is het een gegarandeerd succes. Of je nu fan
bent van haar of niet, het valt niet te ontkennen dat deze campagne
enorm veel aandacht trekt – en dat is precies wat een merk als
Chica’s nodig heeft om op te vallen in de drukke modewereld.

Reacties op social media
Zoals vaak gebeurt bij opvallende campagnes, zijn de reacties op
social media verdeeld. Veel volgers prijzen Sarah om haar durf en
zelfvertrouwen. “Je ziet er prachtig uit! Zo vrouwelijk en
krachtig,” schrijft een fan op Instagram. Een ander voegt toe:
“Sarah is de perfecte keuze voor deze campagne. Ze straalt
gewoon!”
Maar niet iedereen is even enthousiast. Sommige mensen vinden de
outfit te gewaagd of uit de toon vallen. “Dit gaat meer over
aandacht trekken dan mode laten zien,” klaagt een kritische volger.
Toch lijken de meeste reacties positief te zijn, en dat is
uiteindelijk waar het merk en Sarah op hopen.