-

Algemeen

Terug in de tijd: Zo zag Frans Bauer er vroeger uit

Na een afwezigheid van maar liefst twintig jaar zijn de Bauers eindelijk terug op televisie, en ze zijn sterker dan ooit!

De langverwachte comeback van deze geliefde familie werd met veel enthousiasme ontvangen door het publiek, wat bleek uit de indrukwekkende kijkcijfers van de eerste aflevering.

Bijna 1.5 miljoen kijkers stemden af op de terugkeer van De Bauers, wat volgens kijkcijferexpert Tina Nijkamp onmiskenbaar bewijst: “De Bauers zijn terug van weggeweest!”

In de openingsaflevering van de soapserie “De Bauers” haalt Frans een oude foto tevoorschijn uit zijn jeugdjaren, zo’n dertig jaar geleden genomen toen hij slechts 19 jaar oud was, net zo oud als zijn zoon, Frans Bauer Junior, nu is.

Trots houdt vader Frans de foto naast het gezicht van zijn zoon en verklaart: “Wij zijn identiek.”

Maar velen vinden dat Junior ook veel weg heeft van zijn moeder, Mariska Bauer.

Frans Bauer vierde afgelopen december zijn vijftigste verjaardag, en zijn vrouw Mariska zette hem in het zonnetje op haar Instagram-pagina met een nostalgische compilatie van Frans door de jaren heen, vanaf zijn prille begin tot aan zijn vijftigste verjaardag als kersverse Abraham.

Hoe zag Frans Bauer er vroeger uit? Zelfs op jonge leeftijd was hij al te herkennen aan zijn vriendelijke ogen en aanstekelijke lach, eigenschappen die duidelijk zijn doorgegeven aan zijn vier zoons.

Op een foto van Frans als twaalfjarige zien we een sterke gelijkenis met zijn jongste zoon Lucas.

En naarmate de jaren verstreken, wordt de gelijkenis met zijn oudste zoon Christiaan steeds opvallender.

Mis het niet: “De Bauers” is elke donderdag om 20.30 uur te zien op NPO1.

Algemeen

Dit schijnt de vrouw te zijn die voor de diskwalificatie van Joost Klein heeft gezorgd!

De droom van Joost Klein werd vorige week tijdens het Eurovisie Songfestival bruut verstoord.

Sinds de aankondiging van zijn diskwalificatie heeft de artiest zich stilgehouden, en het is nog onduidelijk of hij naar buiten zal treden om zijn kant van het verhaal te vertellen.

Hoewel velen met hem meeleven, blijft het volledige verhaal nog in nevelen gehuld.

Volgens bronnen zou Joost een ‘vuistbeweging’ of een ‘dreigende beweging met zijn vuist’ hebben gemaakt, waarbij hij een cameravrouw raakte die vervolgens aang!fte tegen hem deed.

De aanleiding hiervoor zou liggen in het feit dat Joost zich niet voldoende privacy gunde achter de schermen, en dat deze cameravrouw zijn grenzen niet respecteerde.

Wat de gevolgen zullen zijn voor Joost naast zijn diskwalificatie blijft vooralsnog onduidelijk, al wordt gespeculeerd dat hij mogelijk een geldb0ete kan verwachten, die in Zweden inkomensafhankelijk is.

In de nasleep van deze gebeurtenissen wordt er veel gesproken over ‘de cameravrouw’ die betrokken was bij het incident.

Verschillende verhalen wijzen op pestgedrag tussen leden van de Israëlische delegatie en Joost.

Eerder tijdens een persconferentie was er al sprake van een conflict toen Joost ongepland tussenbeide kwam tijdens een interview met een Israëlische zangeres.

Daarnaast circuleren er diverse video’s waarin te zien is dat een cameravrouw Joost stiekem filmt backstage.

Deze cameravrouw wordt nu geïdentificeerd als Keren Peles, een Israëlische singer-songwriter die het lied ‘Hurricane’ schreef en honderdduizenden volgers heeft op Instagram.

Dit versterkt het idee dat Joost mogelijk slacht0ffer was van provocatie.

Op social media circuleren beelden waarop te zien is hoe Keren stiekem op Joost inzoomt terwijl hij nadrukkelijk vraagt om niet gefilmd te worden backstage.

Hoewel deze beelden nog niet officieel zijn bevestigd als zijnde het incident in kwestie, versterken ze de vermoedens van velen dat Joost Klein inderdaad slacht0ffer was van ongewenst gefilm en getreiter.

Het feit dat Keren Peles een bekende persoonlijkheid is, draagt bij aan de geloofwaardigheid van deze speculaties.

Deze ontwikkelingen werpen een nieuw licht op de situatie en roepen vragen op over de naleving van privacyregels en het respect voor persoonlijke grenzen, met name in de context van grote evenementen zoals het Eurovisie Songfestival.

Hoewel het nog te vroeg is om conclusies te trekken, is het duidelijk dat deze gebeurtenissen een impact zullen hebben op de reputatie van alle betrokken partijen.

Joost Klein zal mogelijk moeten omgaan met juridische consequenties en publieke opinie, terwijl Keren Peles geconfronteerd wordt met beschuldigingen van onprofessioneel gedrag.

Voor de fans en volgers van beide artiesten blijft het afwachten hoe deze situatie zich verder zal ontwikkelen en welke lessen eruit getrokken kunnen worden voor de toekomst.

Lees verder