-

Algemeen

Liesbeth (65) wil goed verwend worden in bed: ‘Nederlandse mannen bakken er niks van’

Liesbeth van Duijn is 65 jaar oud maar hecht enorm veel waarde aan haar gezondheid en vitaliteit.

Ze beschouwt zichzelf als goed in vorm en verwacht ook in haar liefdesleven niets minder dan passie en plezier. “De meeste mannen boven de 50 zijn impotent,” zegt ze.

Een jaar geleden maakte Liesbeth een impulsieve beslissing om met de auto naar Portugal te reizen.

“Het was nooit een droom van mij, maar twee jaar geleden bezocht ik een vriend in dat land. Ik vond het er geweldig. De zon, het eten, de prachtige dorpjes, en de relaxte en vriendelijke mensen vielen me op.”

“Ik begon huizen te overwegen, en ontdekte dat ze nog steeds betaalbaar waren in het gebied dat mijn interesse had. Nu ben ik bezig met de bouw van een mooi huis daar.”

“Toen ik vertrok, dacht ik dat ik alleen zou blijven. In Nederland had ik niemand ontmoet, dus waarom hier wel? Maar nu denk ik daar anders over.

Binnen een jaar heb ik al twee aardige mannen ontmoet. Ze zijn wel veel jonger, maar de s*ks is veel beter dan in Nederland.”

Geen fitte mannen in Nederland
“In Nederland kon ik geen fitte man vinden. Elke man boven de vijftig bleek impotent te zijn. Veel mannen lijken alleen maar bezig te zijn met werk en het betalen van hun hypotheek.”

“Ze vergeten voor zichzelf te zorgen, gezond te eten en te sporten. Ik ben zelf erg fit.

Je hoeft niet impotent, lusteloos of te zwaar te zijn. Gezond leven is een keuze. Dat doe ik, en dat verwacht ik ook van mijn partner.”

Jongere mannen
Liesbeth geniet van het leven onder de Portugese zon. “Ik straal en word vaak jonger geschat, waardoor ik ook jongere mannen aantrek.”

“In Nederland lijken mensen vaak te veel te letten op leeftijdscijfers. Veel mannen willen een vrouw die minstens tien jaar jonger is. Terwijl ik fitter ben dan menig vijftiger.”

“In Portugal is het krijgen van een jongere minnaar erg eenvoudig. Mijn eerste minnaar was twintig jaar jonger en momenteel date ik een man die tien jaar jonger is.”

“Ik vind hen beter in bed dan de gemiddelde Nederlandse man. Ze heten niet voor niets ‘Latin lovers’. Ze zijn hoffelijker en meer gericht op het genot van hun partner.”

“Dit heeft me aan het denken gezet: ik wil nooit meer slechte s*ks. Onder slechte s*ks versta ik mannen die impotent zijn of mannen die niet constant een erectie behouden.

Ik had eens iemand die zei: ‘Mijn ochtenderectie is terug! Maar dan hoef ik niet meer.’ Dat is voor mij niet acceptabel.”

Algemeen

KLM-vliegtuig met brandende motor maakt noodlanding in Noorwegen

Een KLM-passagiersvlucht van Oslo naar Amsterdam heeft afgelopen zaterdag een onverwachte n00dlanding moeten maken op Sandefjord Airport in Torp, Noorwegen. Het incident bracht een flinke schrik teweeg bij de 182 passagiers en bemanningsleden aan boord, maar gelukkig liep het zonder gew0nden af.

Technische storing en r00kontwikkeling

De problemen begonnen toen er r00k uit de linker motor van het vliegtuig kwam. Tegelijkertijd meldde de cockpit een hydraulische st0ring, wat de beslissing om een n00dlanding te maken onvermijdelijk maakte. Het toestel, een Boeing 737, was eerder die middag vanuit Oslo vertrokken en had rond 18.55 uur op Schiphol moeten landen.

Volgens de Noorse p0litie verliep de n00dlanding zonder verdere incidenten. Hulpd*ensten stonden paraat om de situatie in goede banen te leiden en bevestigden later dat niemand gew0nd raakte. Beelden van het toestel, dat veilig naast de landingsbaan stond geparkeerd, tonen de aanwezigheid van meerdere h*lpverleners.


Snel handelen voorkomt ernstiger scenario

De bemanning van vlucht KL1204 handelde professioneel en adequaat, wat cruciaal bleek om de passagiers in veiligheid te brengen. Nadat het besluit was genomen om uit te wijken naar Sandefjord Airport, werd het toestel snel en gecontroleerd aan de grond gezet. De melding van het incident kwam rond 19.15 uur bij de Noorse autoriteiten binnen.

Het vliegveld, gelegen op ongeveer 120 kilometer ten zuiden van Oslo, fungeerde als ideale uitwijkmogelijkheid dankzij zijn ruime infrastructuur en voorbereide noodhulpd*ensten. Dit zorgde ervoor dat de landing onder relatief gecontroleerde omstandigheden kon plaatsvinden.


Reacties van autoriteiten en hulpd*ensten

Volgens een persbericht van de Noorse p0litie werden zij onmiddellijk gealarmeerd en zorgden ze samen met de luchthaven voor een snelle respons. “We zijn opgelucht dat de landing zonder complicaties is verlopen. Onze prioriteit was om de veiligheid van de passagiers en bemanning te waarborgen,” aldus een woordvoerder.

De hulpd*ensten, waaronder br*ndweer, amb*lance en p0litie, stonden paraat bij de landingsbaan om het vliegtuig te assisteren. Hoewel er geen gew0nden werden gemeld, werd het toestel grondig geïnspecteerd om te controleren of er verdere gevaren waren. De r00kontwikkeling bleek beperkt te blijven en veroorzaakte geen verdere schade.


KLM houdt zich stil

Tot op heden heeft KLM nog geen officiële verklaring afgegeven over het incident. Wel is bekend dat de vlucht op de website van Schiphol als geannuleerd staat geregistreerd. De luchtvaartmaatschappij onderzoekt samen met technische experts wat de precieze oorzaak was van de hydraulische storing en r00kontwikkeling.

Dit is niet de eerste keer dat een technisch probleem een n00dlanding vereist. In de luchtvaart is veiligheid altijd de hoogste prioriteit, en incidenten zoals deze benadrukken het belang van goed opgeleid personeel en robuuste noodprocedures.


Vlucht KL1204: een routinevlucht met een onverwachte wending

Vlucht KL1204 is een dagelijkse route tussen Oslo en Amsterdam die normaal gesproken ongeveer twee uur duurt. Het is een populaire verbinding voor zowel zakelijke reizigers als toeristen. Hoewel de vlucht begon als een routineoperatie, eindigde deze met een n00dlanding op een vliegveld dat normaal gesproken niet in de route voorkomt.

Volgens gegevens van luchtvaartsites week de vlucht uit naar Sandefjord Airport, waar de piloten de situatie onder controle wisten te houden. Passagiers werden na de landing opgevangen in de luchthaven en voorzien van verdere informatie over hun reis. Sommigen deelden hun ervaringen op sociale media, waar de beelden van het toestel naast de landingsbaan al snel viraal gingen.


Reacties van passagiers

Passagiers aan boord beschreven het moment waarop ze hoorden dat er een noodlanding gemaakt moest worden. “Je voelt onmiddellijk een golf van spanning door het vliegtuig gaan,” vertelde een reiziger aan een lokaal Noors medium. “Maar het personeel bleef kalm en gaf duidelijke instructies, wat echt hielp om de situatie onder controle te houden.”

Een andere passagier zei: “Het moment dat we veilig landden, voelde als een opluchting. Iedereen begon te applaudisseren, wat volgens mij een instinctieve reactie was op de stress die we net hadden doorstaan.”


Wat weten we over Sandefjord Airport?

Sandefjord Airport is een regionaal vliegveld dat meestal wordt gebruikt voor binnenlandse vluchten en enkele internationale routes. Het ligt op een strategische locatie ten zuiden van Oslo, waardoor het ideaal is als uitwijkmogelijkheid in noodgevallen. De luchthaven beschikt over moderne faciliteiten en is goed voorbereid op incidenten zoals deze.

De rol van de luchthaven bij de succesvolle noodlanding benadrukt het belang van goed voorbereide infrastructuur en samenwerking tussen verschillende partijen. De aanwezigheid van ervaren hulpdiensten speelde een cruciale rol in het garanderen van de veiligheid van de passagiers.


Wat betekent dit voor de luchtvaart?

Technische st0ringen zoals deze benadrukken de noodzaak van voortdurende controles en onderhoud in de luchtvaartindustrie. Hoewel incidenten zeldzaam zijn, is het belangrijk dat luchtvaartmaatschappijen, zoals KLM, strenge protocollen volgen om risico’s te minimaliseren. Dit incident zal waarschijnlijk leiden tot een gedetailleerde evaluatie van de betrokken Boeing 737 en de bijbehorende technische systemen.

Het incident roept ook vragen op over de communicatie met passagiers tijdens n00dgevallen. Veel reizigers prezen het cabinepersoneel om hun kalmte en professionele gedrag, maar het is duidelijk dat er altijd ruimte is voor verbetering in het omgaan met stressvolle situaties.


De volgende stappen

De exacte oorzaak van de storing wordt momenteel onderzocht door luchtvaartautoriteiten en technische experts. Het rapport dat hieruit voortkomt, zal waarschijnlijk belangrijke inzichten bieden over hoe dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. In de tussentijd blijft veiligheid de hoogste prioriteit in de luchtvaartindustrie.

Passagiers die door het incident werden getroffen, worden gecompenseerd volgens de EU-regelgeving. KLM heeft toegezegd om hen te ondersteunen bij hun vervolgvlucht of andere reisplannen.


Conclusie

De noodlanding van vlucht KL1204 benadrukt het belang van goed opgeleide bemanning, robuuste n00dprocedures en efficiënte samenwerking tussen luchtvaartmaatschappijen en hulpdiensten. Hoewel de situatie stressvol was voor passagiers en personeel, werd het incident professioneel afgehandeld, wat een tragedie wist te voorkomen.

Dankzij de adequaatheid van het cabinepersoneel, de piloten en de h*lpdiensten liep dit incident gelukkig goed af. Dit soort voorvallen herinnert ons eraan hoe complex en veeleisend de luchtvaartindustrie is, maar ook hoe veilig het blijft dankzij de toewijding van alle betrokkenen.

Lees verder