Nieuwste
Depress!eve moeder trakteert zoon op Happy Meal voordat ze samen in een dam springen
Een trag!sch inc!dent heeft zich voorgedaan toen de 41-jarige moeder, Emma Sillett, haar zoontje, Jenson, mee uit eten nam voor een McDonald’s Happy Meal voordat ze een hartverscheurende da*d ple*gde.
Het onderzoek onthulde dat Emma, die een maatschappelijk
werkster was, w0rstelde met een langdurige depr*ssie en de
emotionele gevolgen van drie miskr*men en het verlies van haar
oudere broer.
In november vorig jaar werden Emma en Jenson verm!st gemeld door
Jensons vader, Jason Spellman.
De p0litie vond al snel de auto van Emma geparkeerd bij het
Valehouse-reservoir, slechts enkele kilometers verwijderd van hun
huis in Dinting, Engeland.
In de auto werd een zelfm00rdbriefje aangetr0ffen, samen met
resten van het Happy Meal, een handtas, een mobiele telefoon en een
tas.
Uit de notitie van Emma bleek dat ze haar eigen leven wilde
beë!ndigen, maar ze kon het niet verdragen om Jenson achter te
laten.
Ze wilde een manier vinden om samen met haar zoontje een einde
aan hun l*ven te maken.
De p0litie vond later een stuk speelgoed en een fakkel aan de
rand van het water, waar Emma en Jenson het reservoir in waren
gesprongen.
Het onderz0eksteam ontdekte dat de l!chamen van moeder en zoon
waren vastgeb0nden aan hun polsen.
In haar zelfm00rdbrief beschreef Emma haar moeilijke jeugd en
hoe ze therap!e had gezocht om haar tra*ma te verwerken, maar
zonder succes.
Ze ver0ntschuldigde zich ook bij andere familieleden voor haar
acties.
De d00d van haar broer en de p!jn van de miskr*men hadden
bijgedragen aan haar aanhoudende depress!e, maar er was geen
specifieke tr!gger voor haar trag!sche beslissing.
Detect!ve-ag*nt Rebecca Fearon, die bij het onderz0ek betrokken
was, benadrukte dat Emma een langdurige en terugkerende str!jd had
gevoerd met haar mentale gezondheid.
De zelfm00rdbrief liet zien dat Emma zelfs een dag eerder had
geprobeerd haar plan uit te voeren, maar had opgegeven toen Jenson
b*ng werd.
Deze hartversche*rende gebeurtenis werpt een schijnwerper op de
ernstige gev0lgen van depress!e en de n00dzaak om geestel!jke
gezondheidszorg serieus te nemen.
Het onderstreept het belang van steun en begrip voor degenen die
w0rstelen met hun mentale welz!jn.
Het is een herinnering aan de kwetsba*rheid van het leven en
benadrukt de behoefte aan empathie en medeleven jegens anderen.
Onze gedachten gaan uit naar de nabesta*nden van Emma en Jenson,
en we hopen dat hun verhaal zal bijdragen aan een groter begrip en
bewustzijn van geestel!jke gezondheid in onze samenleving.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.