Nieuwste
Terminaal zieke Daniëlle van ’t Schip deelt heftig bericht: ‘Eindelijk lichtpuntje’
De ernstig zieke Daniëlle van ’t Schip heeft eindelijk een lichtpuntje over haar gezondheid gedeeld. Ze schrijft trots op Instagram: “Mijn haar is weer langer.”
Daniëlle is terminaal ziek, maar ze blijft verbazen met haar positieve instelling. Ze put vooral geluk uit de kleine dingen in het leven.
Die momenten deelt ze ook graag met haar volgers. Samen met haar vader bezocht ze gisteren het klooster.
Toen ze terug thuiskwam merkte ze op dat haar haardos terug aan het groeien is. Geweldig nieuws dus.
Daniëlle deelt trots op Instagram: “Mijn haar is wel weer langer dan van mijn man die even naar de kapper was.”
Ze deelt een kiekje breedlachend met haar man John. Op de foto is inderdaad te zien dat het haar van Daniëlle weer wat langer is.
De voorbije periode verbleef ze op Bonaire. Daar kon ze genieten van zon, zee en strand. Ook kwamen er verschillende familieleden op bezoek.
Normaal zou ze nog een maand langer alleen op het eiland verblijven. Toch besloot ze om vroeger huiswaarts te keren.
Daniëlle deed haar verhaal op Instagram. “Twee uur na zeggen: ‘Ik blijf hier nog tot juni’, sta ik af te wassen en er valt een glas met water om.”
Voor haar was het de druppel die de emmer deed overlopen. Ze besloot om alsnog vroegtijdig naar huis terug te keren.
“Ik huil vervolgens heel hard met dikke tranen en wist toen opeens: ik wil naar huis (daar hebben we ook een afwasmachine trouwens). Het is klaar voor nu op Bonaire.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.