Nieuwste
Manager Nicol Kremers: ‘We gaan Massa is Kassa van de buis halen’
Een jaar na de feiten is aan het licht gekomen dat Nicol Kremers toch aangifte gaat doen tegen ex partner Peter Gillis.
Patty Brard onthult het nieuws in Shownieuws nadat zij een persoonlijk gesprek had met Nicol. “Omdat zij indertijd onder druk van Peter die aangifte heeft ingetrokken.”
Maar de manager van Nicol laat aan RTL Boulevard weten dat er nog veel meer speelt achter de schermen.
“Er zijn een heleboel dingen gebeurd, waarvan veel nog niet bekend is.” Nicol komt terug op haar eerdere verklaringen dat er niks gebeurd zou zijn.
“Sinds het gedaan is, blijft Peter zijn gal spuien over haar in de media en in de laatste twee afleveringen noemde hij haar zelfs een golddigger.”
Dat is de voornaamste reden dat Nicol nu toch actie gaat ondernemen. “Dit was voor haar de druppel om alles op tafel te gooien. Het is dringend tijd dat de waarheid aan het licht komt”, laat de manager weten.
“Nicol heeft de aangifte nooit echt ingetrokken, maar Peter was wel aan het dreigen. Daarom vertelde ze de politie dat er niets ernstig aan de hand was. En dat terwijl er precies wel heel veel gaande was.”
De woordvoerder van Nicol laat weten dat er nu snel een nieuwe aangifte komt. Maar het is belangrijk dat het dossier volledig is. “Zodat we met alle bewijzen en alle feiten naar de rechter kunnen gaan.”
De waarheid en de feiten zouden zo serieus zijn, dat ook Talpa nu met Peter Gillis aan tafel wil gaan zitten.
“Ik ben haar manager en ik kan je wel zeggen dat ik echt alles heb gezien. En daar word je niet vrolijk van. Als dit allemaal aan het licht komt, ben ik zeker dat Massa is Kassa definitief ten einde komt.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.