-

Nieuwste

Opnieuw zware tegenslag voor Rob de Nijs: ‘Verdrietig en lamgeslagen’

De vrouw van Rob de Nijs, Jet, deelde opnieuw een droevig bericht op Instagram. Terwijl de zanger revalideert, kregen ze te horen dat hun petekind leukemie heeft.

Jet steekt van wal: “Gevoelens van dankbaarheid en trots wisselen elkaar af met gevoelens van angst en verdriet. In een mooi artikel in de Telegraaf kondigde Joop van den Ende zaterdag aan dat er een musical over Robs leven verschijnt.”

Jet zegt dat dit een grote eer is. Maar toch is er niet alleen vreugde. Een dag voordien kregen zij en Rob vreselijk nieuws te horen.

“De dag hiervoor hoorden we dat ons petekind, waar we zoveel van houden wederom gevloerd is door leukemie. We zijn lamgeslagen en verdrietig.”

“Lief meisje, knappe prachtige schat we staan naast je! Altijd! Dat kaarsje brandt”, geeft Jet nog mee aan haar volgers.

De volgers steunen Jet massaal. Iemand schrijft: “Wat vreselijk! Ik wens jullie en vooral dit meisje en alle naasten heel veel kracht om opnieuw de strijd aan te moeten gaan en bid met jullie mee voor een goed herstel.”

Vorige week onthulde Jet hoe het nu gaat met Rob. Nadat hij thuis zware ademhalingsproblemen kreeg, moest hij moet spoed worden afgevoerd.

De familie van de zanger doorstond dan ook bange momenten. Jet slaagde erin om haar man zelf te reanimeren tot de komst van de hulpdiensten. Anders was hij er wellicht niet meer geweest.

Ondertussen is zijn situatie wel stabiel. Dat liet Jet onlangs weten in Tijd voor Max. “Hij is uit het zi*kenhuis, hij revalideert nu in een revalidatiecentrum.”

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Jet De Nijs (@jetdenijs)

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder