Nieuwste
Heftige onthullingen over koningin Máxima: ‘Ze snauwt personeel af!’
Koningin Máxima verschijnt in het openbaar altijd met een stralende glimlach. Maar ze heeft ook een kantje dat het gewone volk niet ziet.
Achter de elegante uitstraling van Máxima schuilt een gedreven karakter. Ze neemt haar werk dan ook uiterst ernstig.
Jeroen Snel onthult: “Ze is ontzettend perfectionistisch. Als iets dan niet volgens plan verloopt en iemand, zelfs een bediende, haar afleidt, kan ze wel eens uit haar slof schieten.”
Snel benadrukt wel dat ze het achteraf altijd wel goedmaakt. “Ze blijft toch die temperamentvolle latina”, klinkt het.
Bewonderaars vinden haar een spontane en warme koningin. Ze is dan ook een prachtige en charmante verschijning. Máxima heeft werkelijk alles: glamour, humor en intelligentie.
Achter haar glimlach schuilt echter ook een duistere kant. Ze is ontzettend perfectionistisch en als er iets misloopt, kan ze weleens naar uit de hoek komen.
Op die momenten moet het personeel er vaak aan geloven. Dan is ze plotseling niet meer zo vriendelijk.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.