Nieuwste
Peter Gillis hangt vuile was Nicol buiten: ‘Ik ben geen hond’
Peter Gillis wil niet dat Nicol nog langer zijn ex wordt genoemd. Toch hangt hij nu zelf de vuile was buiten over Nicol. “Ik heb er best veel verdriet van gehad”, geeft hij toe.
Iedereen weet ondertussen dat Peter en Nicol geen setje meer zijn. De ware reden is nog altijd niet echt geweten.
Er gaan geruchten de ronde dat Nicol zou zijn vreemdgegaan. Peter is nu voor het eerst openhartig over de breuk.
In gesprek met Story legt hij uit: “We zijn vijf jaar samen geweest, maar het ging niet meer en we zijn als goede maatjes uit elkaar gegaan.”
Peter vervolgt: “Op een bepaald moment koos ze haar eigen weg.” Hij laat uitschijnen dat het niet zijn keuze was om uit elkaar te gaan.
“Ik heb best veel verdriet gehad van de breuk met Nicol. Dat deed me veel pijn”, aldus de reality ster.
Hebben de twee nu nog wel contact? “In het begin spraken we elkaar nog wel, maar de laatste tijd is ons contact minder. De laatste zes weken heb ik Nicol niet meer gesproken.”
Zes maanden voor de breuk zou Peter zich zwaar misdragen hebben jegens Nicol. Volgens bronnen zou hij haar in elkaar geslagen hebben. Ook zou hij in haar neus hebben gebeten en een oorbel uit haar oor hebben getrokken.
Beiden weigerden het voorval ooit te bevestigen. Wel legde Nicol een officiële verklaring af over het voorval.
Daarover zegt Peter nu: “Ik heb die verklaring niet gelezen, ik hoor straks wel wat erin staat. Ik was er zelf bij, dus ik weet wat er gebeurd is.”
Peter zegt dat er weinig is gebeurd. “Ik ben geen hond, ik heb Nicol niet gebeten. Maar laten we dat onderzoek maar afwachten.”
“Tot die tijd ga ik niet vertellen wat er allemaal gebeurd zou zijn. Ik zie het onderzoek met vertrouwen tegemoet, ik heb Nicol niet mishandeld”, besluit de vakantieparkengigant.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.