Nieuwste
Mia Nicolai zit er compleet doorheen en neemt drastisch besluit: ‘Stop ermee’
Mia Nicolai en Dion Cooper vertegenwoordigen Nederland op het Eurovisie Songfestival van dit jaar in Liverpool. Heel wat mensen zijn niet zo gelukkig met deze keuze.
Het liep voorlopig niet bepaald lekker. Meer nog: er liep meer mis dan goed. Het nummer op zich is wel goed, maar de uitvoering is erbarmelijk.
Mia en Dion konden heel wat noten niet aan en zongen soms ronduit vals. Zijzelf wijten dit aan technische problemen.
Ze gaven aan dat ze zichzelf en elkaar nauwelijks konden verstaan in de oortjes. Experts verwijzen dit excuus naar de prullenmand.
Door deze zogezegde technische problemen kon het duo niet goed zingen. Maar tijdens AFAS Live ging het weer fout. Hun optreden was een groot fiasco.
De twee zongen gewoon vals en ze kregen er flink van langs op de sociale media. Dion zei dat hij en Mia niet in de gaten hadden dat het zo fout ging.
Jeangu Macrooy bezorgd Nederland ook al eens een afgang op het liedjesfestijn en een nieuwe flop lijkt in de maak. De kritiek is ongemeen hard.
Een Twitteraar schreef: “Mia en Dion, live vanuit Amsterdam. Bedankt, onze ramen liggen eruit, de katten zijn d00d en opa’s gehoorapparaat is gesmolten in zijn oor. Het gevolg van twee valse kraaien.”
De verwensingen waren niet mals. Mia besloot daarom om het reageren op haar sociale media gewoon uit te zetten.
Onder een post van Mia van haar optreden in Madrid schreef Juicechannel: “Dat ik hoopte dat de apparatuur in de UK beter zou zijn.”
Dat vond Mia niet om te lachen. “Grote bek van d’r dat ik het dan maar zelf moest doen. Reactie is uiteraard verwijderd. Het ligt niet aan de apparatuur, gewoon dat dit podium niet geschikt is voor jullie.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.