-

Nieuwste

Enorm zwaar verlies voor John de Bever: ‘Hoop dat hij er nog is’

John de Bever heeft ontzettend veel fans, dat is duidelijk. Maar werkelijk niemand is zo trots op hem als zijn vader Daantje.

Eind september staat John in Ahoy en hij hoopt dat zijn vader dat nog kan meemaken. “Ik hoop dat hij dan nog leeft.”

Op 30 september vindt in Ahoy het meezingfestijn De Bevers plaats. Bij het evenement staat niet alleen John centraal. Ook zijn manager en man Kees krijgt een bijzondere rol.

 

In weekblad Story legt John uit: “Dat in eigenlijk het leukste. Ik ben altijd vrij nuchter, maar voor Kees is dit geweldig.”

John en Kees hopen niet minder dan 10.000 fans te mogen ontvangen. Naast zijn vele fans, hoopt John toch dat vooral zijn vader aanwezig kan zijn.

Het is geen geheim dat Daantje zijn grootste fan is. Daarover zegt John: “Ik hoop dat hij dan nog leeft. Mijn vader is mijn held.”

De realityster ziet zijn vader iedere dag. “Niemand is zo trots op mij als mijn vader. Hij heeft nooit gezegd: ‘Ik hou van jou, ik ben trots op jou’.”

“Maar hij laat dat wel blijken, ik zie dat aan hem. In die zin is mijn vader hetzelfde als ik. Ook vrij nuchter”, aldus John.

“Ik hou er rekening mee dat ik hem ga verliezen. Dat hoort bij het leven. Maar ik ga er gewoon vanuit dat hij er in Ahoy bij is.”

John heeft een heel goed contact met zijn vader. Jammer genoeg ligt dat voor zijn man Kees heel anders.

De ouders van Kees zullen er op 30 september niet bij zijn. En daar is een hele goede reden voor.

“Dat hoeft voor mij ook niet. Het zijn goede mensen, maar ik heb geen band met hen. Die is er nooit geweest”, onthult Kees.

Met zijn oma heeft hij wel een uitstekende band. “Zij zit 30 september in Ahoy. Zeker weten”, klinkt het vastberaden.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder