-

Nieuwste

Wendy van Dijk ziet het niet meer zitten: ‘Omringd door veel negativiteit’

Presentatrice Wendy van Dijk, die in het verleden enorm succesvol was met programma’s als ‘Hart in Aktie’, ‘Ushi’ en ‘Moordvrouw’, heeft de laatste jaren te maken met een aaneenschakeling van flops.

Haar nieuwste programma, Ministars, doet het ook niet goed en Wendy baalt hier enorm van. In een interview met RTL Boulevard vertelt ze dat er veel negativiteit om het programma heen hangt, en dat ze had gehoopt op betere kijkcijfers.

Ministars, dat werd uitgezonden op SBS6, had als doel het gat te vullen dat was ontstaan na het einde van The Voice Kids. Helaas voor Wendy en de rest van het team, scoorde het programma wekelijks zeer slecht.

Wendy laat weten dat het gebrek aan succes niet heeft gezorgd voor minder werkplezier. Ze heeft samen met het team enorm veel plezier gehad in het maken van het programma en hoopt dat het publiek dit ook heeft gezien.

Helaas lijkt het erop dat de succesvolle periode van Wendy voorbij is. Terwijl ze eerder alles wat ze aanraakte in goud veranderde, gaat het de laatste jaren niet meer zo goed.

Wendy baalt dan ook enorm van de aaneenschakeling van flops en de dramatische kijkcijfers. Toch laat ze zich niet uit het veld slaan en blijft ze positief.

Het is niet duidelijk waarom de programma’s van Wendy de laatste jaren zo slecht scoren. Mogelijk heeft het te maken met veranderingen in de tv-markt en de manier waarop het publiek tv kijkt.

Het is ook mogelijk dat het publiek simpelweg is uitgekeken op de programma’s van Wendy. Wat de reden ook is, het is duidelijk dat Wendy het moeilijk heeft met de negatieve berichten en de slechte kijkcijfers.

Toch lijkt Wendy vastberaden om door te gaan en te blijven zoeken naar programma’s die wel aanslaan bij het publiek. Ze laat zich niet ontmoedigen door de negatieve berichten en blijft vol passie werken aan nieuwe projecten.

Hopelijk slaagt ze erin om snel weer succesvolle programma’s te maken en haar carrière nieuw leven in te blazen.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder