Nieuwste
Ex-partner Sylvana Simons doet heftige onthulling: ‘Overvallen door haar zoon’
Ex-partner van Sylvana Simons en multinational, Roland Kahn zegt dat hij overvallen is door de zoon van zijn ex.
De oprichter van de kinderkledingketen CoolCat Roland Khan is een gevestigde waarde in de ondernemerswereld. Hij werd nationaal vooral bekend vanwege zijn relatie met Sylvana Simons.
Vorig jaar bracht Roland een boek uit waarin hij de vuile was over de politica buiten hangt. Hij schreef: “Onze relatie bereikt in 2012 het absolute dieptepunt. Zijn we samen, hebben we binnen de kortste keren ruzie. Zijn we apart van elkaar op stap, dan bestookt ze me met ellenlange manipulatieve berichten. Ze werkt me zo op mijn zenuwen dat ik niet eens meer helder kan nadenken. Ik ben haar destructieve geest zó ontzettend beu.”
Overvallen
Maar na de breuk werd het nog erger. De zakenman werd in zijn eigen woning overvallen door meerdere mannen. “De grootste van hen dwingt me op de grond en knijpt mijn keel dicht, terwijl een andere man me voluit in mijn zij trapt.” Roland is er rotsvast van overtuigd dat een van de daders de zoon van Simons was. “Tijdens een familiefeestje hoorde ik hem eens opscheppen over de tientallen overvallen waarbij hij betrokken was.”
De zakenman is er zeker van dat hij brandwonden zag bij een van de daders. De zoon van Simons heeft ook brandwonden, omdat hij als kind een pan met kokend water van het fornuis had afgetrokken. “Mijn vermoedens werden bevestigd.”
Natrappen
De zakenman noemt de zoon van Simons echter niet bij naam. Hij wil ook niet natrappen. “Hij heeft al een aantal gevangenisstraffen achter de rug. Het voegt niks toe om iemand dan een trap na te geven.” Wel heeft hij geen goed woord over voor de opvoeding door Sylvana. “Mensen hoeven ook niet alles te kunnen”, zegt hij daarover. Sylvana wil vooralsnog niet reageren op de aantijgingen.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.