Nieuwste
Glennis Grace gaat opnieuw zwaar door het lint
Ludo Voeten was acht jaar lang de trouwe manager van Glennis Grace. Hij verwacht dat de zangeres een tweede kans krijgt, maar vreest dat ze opnieuw door het lint zal gaan. “Daar kan je op wachten.”
Niet iedereen zit te wachten op een terugkeer van Glennis, maar na haar taakstraf zal ze wellicht weer gewoon aan de slag gaan. Dat denkt ook oud-manager Ludo Voeten.
Hij vertelt in Story: “Het is niet slim geweest wat ze heeft gedaan. En ik weet wat voor opvliegend karakter ze heeft. Ik denk dat ze zich tot ergens volgend jaar stil moet houden en dan met een heel goede plaat terug moet komen. Ik zie dat niet pessimistisch in. Ze verdient een tweede kans en ze is een ongelooflijk talent. Maar het zal even duren. Ze moet weer vertrouwen bij het publiek kweken.”
Ludo vindt dat de zangeres hulp moet zoeken voor haar driftbuien. “Want het gaat natuurlijk weer een keer gebeuren. Daar kan je op wachten. Dat is haar karakter. Maar er zijn mogelijkheden om dat te temperen. Dan laat je Nederland zien dat je van goede wil bent en aan jezelf werkt”, aldus de manager.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.