-

Nieuwste

Monique laat de gedachten van haar hond lezen

Het is geen geheim dat Monique Westenberg werkelijk alles over heeft voor haar honden. Omdat hond Gioia veel meemaakte, wil ze het dier beter begrijpen. Daarom besloot ze om haar hond te laten lezen.

Ze deelt de speciale ervaring met haar volgers. “Onlangs was Nadieh bij ons thuis om Gioia te ‘lezen’. Om bij haar in te tunen. Ik kijk vaak in haar oogjes en heb dan het idee dat ze me zo veel zou willen vertellen. Dit meisje is heel gevoelig voor energieën en betrekt veel op zichzelf.”

Monique vervolgt: “Nadieh wist me te vertellen waar Gioia in haar hoofdje mee kampt. Want ze benoemde dingen waar Gioia emotioneel doorheen gegaan is in het verleden die Nadieh niet kan weten. Heel bijzonder.”

De blondine vertelt dat de hond zelf oliën mocht kiezen. “Dat vond ik van te voren heel apart, maar ook dat viel meteen op z’n plek. Want de oliën die ze koos met de werkingen daarvan zijn elementen waar ik zelf heel veel aan zou hebben. En je hond is een spiegel van jou.” Ze deelt de ervaring omdat veel mensen wellicht niet weten dat dit mogelijk is.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder