-

Nieuwste

Minnares van Jeroen Rietbergen doet boekje open: ‘Linda moest huilen’

Renée Gunning

Jeroen Rietbergen was lang voor The Voice-rel al eens zwaar in opspraak geraakt nadat hij Linda de Mol zou bedrogen hebben. Nu doet de vermeende minnares voor het eerst een boekje open. “Linda moest huilen”, onthult ze.

Jeroen had het toen heel gezellig met de 20 jaar jongere Renée Gunning. Linda zat toen nietsvermoedend thuis, terwijl de bandleider de bloemetjes buiten zetten met de knappe blondine.

Linda moest huilen

Renée beseft dat het stom was om tegen een journalist te zeggen dat er iets was voorgevallen tussen haar en Jeroen. Destijds vertelde ze dat ze alleen maar naar een concert waren gegaan en dat er verder niets was gebeurd.

Ze is toen wel uitgenodigd bij Linda en Jeroen thuis voor een gesprek. Nu vertelt Renée eindelijk wat er toen gebeurde. “Het klopt dat zij toen moest huilen. Maar niet omdat Jeroen en ik een affaire zouden hebben gehad, die is er namelijk nooit geweest, maar om alle narigheid die er was ontstaan in de publiciteit. De reden dat we dat gesprek überhaupt hadden, was om te bepalen hoe we naar buiten toe zouden reageren.”

Korte tijd later publiceerde Linda een column over Renée in haar blad. Dat vond de blondine wel heel raar. “Toen dacht ik wel even: huh? Daarna heb ik nooit meer iets van die kant vernomen.”

Vies Jeroentje

Renée is wel zwaar geschrokken van het The Voice-schandaal en de rol die Jeroen daarin speelde. “k vind het heel verdrietig om te zien wat er is gebeurd en nu nog gebeurt. Daarom heb ik tot nu toe ook nergens op gereageerd.” Ze herkent Jeroen niet in de verhalen. “Zoals ik hem ken van het hockeyveld en uit Laren, kan ik me helemaal níets voorstellen bij dat hij voor bijvoorbeeld ‘aanrander’ wordt uitgemaakt.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder