Nieuwste
Manager Lil’ Kleine slaat razend de deur dicht: ‘Heel brutaal!’
PowNews-verslaggever Jeroen Holtrop trok zijn stoute schoenen aan en diende zich aan bij de manager van Lil’ Kleine voor een reactie. Maar hij kreeg letterlijk het deksel op de neus. Het management sloeg woedend de deur dicht. “Dit is heel erg brutaal!”, klinkt het.
De zoon van Bram Moszkowicz, Nathan, is de manager van Lil’ Kleine. Hij laat echter vooral van zich horen als het om goed nieuws gaat. Bij slecht nieuws laat hij zich niet horen. Nu Lil’ Kleine zijn vriendin Jaimie Vaes nog maar eens zwaar mishandelde, blijft het opnieuw windstil.
Daarom besloot PowNews gewoon even langs te gaan bij het kantoor. “We hebben hem gebeld, maar hij geeft niet thuis. Hij geeft geen reactie. De telefoon neemt hij niet eens op, dus tijd om hier verhaal te halen.” Maar daar is hij niet echt welkom.
Spoedoverleg
De pr-vrouw die de deur opent legt uit waarom Nathan niet wil reageren voorlopig. “Hij zit zelf momenteel in spoedoverleg, dus we kunnen hier momenteel niet op antwoorden. Jullie kunnen wel contact opnemen met onze pr.” Daarna legt de dame uit dat ze haar altijd kunnen bellen en dat ze de pers van vriendelijk te woord staat. Of dat dan niet nu kan? “Nee, dat kan niet”, klinkt het vastbesloten.
Wanneer de pr-vrouw vraagt om weg te gaan, antwoordt Jeroen: “Nou, eigenlijk ben ik dat niet van plan. Dit is toch hét moment dat jullie wat moeten zeggen? (…) We hebben het hier over een artiest met miljoenen volgers die een vrouw mishandelt. Dan moet daar toch gewoon een reactie op komen vanuit jullie? Jullie verdienen ik weet niet hoeveel geld aan deze jongen.” Vervolgens slaat ze woedend de deur dicht.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.