Nieuwste
Chantal Janzen spreekt zich uit over terugkeer bij The Voice
Voor het eerst reageert nu ook Chantal Janzen op het wangedrag achter de schermen van The Voice. Ze beschrijft het als een vreselijke situatie. De vraag is natuurlijk of ze zelf ooit nog terugkeert als presentatrice van de talentenjacht?
Via Instagram liet Chantal eerder al weten dat ze geen goed woord over heeft voor de mensen die wisten van deze misselijkmakende praktijken. Zelf zegt ze nooit iets opgemerkt te hebben.
Frustratie
Chantal Janzen presenteert The Voice sinds 2019. Toen verving ze Wendy van Dijk, die vertrok naar SBS 6. Gisteren reageerde Janzen voor het eerst ook voor de camera. “Ik vind het echt frustrerend voor iedereen die erbij betrokken was, die er geen weet van had”, vertelt ze bij RTL Boulevard.
Buitenstaander
De vraag is of Janzen na het schandaal nog wel wil terugkeren als presentatrice? “Ik heb daar eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht. Ik denk dat ik net als veel mensen aan het begin denk: oké, ik moet dit even aankijken. Je bekijkt het toch voornamelijk als een buitenstaander.”
De kans is overigens groot dat The Voice nooit meer terugkeert. Zelf is ze niet meteen bezig met een doorstart. “Ik heb geen idee. Ik denk ook niet aan The Voice. Ik denk aan alle gedupeerden. Het is in mijn idee ondergeschikt wat er daarna met het programma gebeurt.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.