Nieuwste
Poging doodslag: ‘Johnny de Mol gooit ex-verloofde uit raam’
De ex-verloofde van Johnny de Mol, Shima Kaes, zegt dat de familie De Mol al jaren op de hoogte is van het misbruik in The Voice. Ze waarschuwt de kijkers ook dat ze zich niet moeten laten manipuleren door de krokodillentranen van Johnny de Mol op tv.
Kaes haalt zwaar uit op Instagram. “Al het misbruik, de manipulaties en de corruptie moet nu stoppen. Laat je alsjeblieft niet voor de gek houden door een beroemdheid die met tranen in zijn ogen op televisie verschijnt en je probeert te overtuigen dat ze geen idee hadden en hoe geschokt ze zijn door alle tragische gebeurtenissen.”
De ex van Johnny zegt dat zijn tranen pure manipulatie en een strategie zijn. “Dit zijn degenen die de dienst uitmaken en ook bij de show horen. Ze wisten het allemaal, al lang voordat het allemaal naar buitenkwam. Dit is gewoon een circus waarin ze elkaars rug dekken om het er minder rampzalig uit te laten zien en ik word er misselijk van.”
Kaes vervolgt: “We moeten voorkomen dat ze er elke keer weer mee wegkomen. Ze doen alsof ze goden zijn en geloven dat ook.”
Poging doodslag
De vrouw die tussen 2014 en 2015 een relatie had met Johnny leeft ondertussen op voet van oorlog met de familie. Eind 2020 deed Kaes aangifte tegen Johnny nadat hij haar uit het raam zou gegooid hebben in Portugal. Er vonden meerdere gewelddadige confrontaties plaats, zegt ze. De aangiftes zijn gedaan voor mishandeling en poging doodslag. Eerder deden Johnny en John de Mol al aangifte wegens afdreiging en daarna wegens valse aangifte.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.