-

Nieuwste

Prinses Alexia beschuldigd van racisme

prinses Alexia

Het is geen geheim dat prinses Alexia graag filmpjes maakt op TikTok. Dat kwam deze week aan bod in een item bij Shownieuws. Sandra Schuurhof beweert echter dat de prinses in zo’n filmpje het woord ‘n*gger’ in de mond nam. Maar dat blijkt helemaal niet waar!

Máxima had tijdens een interactieve denksessie van MIND nog aangegeven dat ze het sociale mediagedrag van haar kinderen nauwlettend in de gaten houdt. Dit is volgens haar een moeilijke oefening.

Valse beschuldigingen

Sandra vertelde: “Zij houden dat echt zelf in de gaten, en daarom gaat het ook weleens mis. Denk aan de Alexia TikTok-filmpjes waar ze rappend ‘n*gger’ en met een sigaretje stond. Nou daarvan hebben ze wel even gezegd: dat doen we niet meer.”

Daarmee is Alexia vals beschuldigd van racisme. Het omgekeerde is immers waar. Ze was inderdaad aan het rappen, maar toen het woord aan bod kwam, hield ze zich wijselijk stil en hield haar hand voor de mond.

Feestbeest Alexia

Ook kwam Sandra nog eens terug op de feestende Alexia in Wales. Daarover zei ze: “En dan zie je haar weer half ontbloot ergens op een ander filmpje. Of nou ja, ze heeft gewoon sexy kleding aan. Ze willen toch dat ze daar heel erg rekening mee houden. Ook omdat het heel veel reacties oproept.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder