Nieuwste
Hans van De Scheetjes woest over relatie ex Karin met zijn broer
Het rommelt weer zwaar bij De Scheetjes. Karin onthulde dat ze samen is met de broer van haar ex Hans en die laatste kan daar niet mee lachen.
Hans reageert woedend. Hij vertelt aan De Telegraaf: “Het kan echt niet, wat ze doen.” Hans vindt dat Karin hem met rust moet laten. Hij denkt niet dat het de blondine zal lukken om hem een hak te zetten. “Helaas voor haar is het andersom: Johan en zij moeten nog met elkaar over straat en zullen nog genoeg commentaar krijgen. Ik werk nog elke dag op de golfbaan om mijn geld te verdienen. En dat blijft ook zo.”
Verrassende breuk
De breuk tussen Hans en Karin sloeg in als een bom. In de serie Ik Vertrek leken ze altijd twee handen op een buik. Maar nu krijgt de breuk een bizarre wending. Karin viert kerst dit jaar terug bij haar schoonmoeder… zij het niet met Hans, maar met diens broer Johan!
Het gebeurde gewoon
Karin legt uit hoe ze voor Hans kon vallen. “Het gebeurde gewoon”, onthult ze. “Het was eigenlijk een beetje door mijn schoonzus. We gingen een dagje naar de braderie. We bleven slapen bij mijn schoonzus, en daar sloeg de vonk over.” Johan heeft zelf een scheiding achter de rug en door de gesprekken daarover groeiden ze dichter naar elkaar toe.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.