Nieuwste
Ophef over The Roast van Hans Klok: ‘Wat is dit slecht!’
Dinsdagavond zat iedereen voor de buis gekluisterd voor The Roast of Hans Klok. Maar niet iedereen is even positief. Meer nog: de reacties zijn overwegend negatief. “Bedroevend niveau van alle roasters”, is de teneur.
Na Giel Beelen, Gordon, Ali B en Johnny de Mol is het de beurt aan de illusionist om ‘op de rooster’ gelegd te worden. Henk Westbroek, Karin Bloemen en Stefano Keizers, en anderen, deden hun uiterste best om Hans te roasten. Niet iedereen wist de humor van de roasters te prijmen.
De reacties op Twitter waren best vernietigend:
“Jeeeeez wat is dit slecht zeg. Bedroevend niveau van alle roasters.”
“Omg plaatsvervangende schaamte. Heb nog niet 1 keer gelachen.”
“Jezus. Wat moet hier je nog van zeggen? Zet @HenryvanLoon neer en laat de rest gewoon ophoepelen. Wordt het misschien nog leuk #Hansklokroast.”
“Fascinerend slechte televisie. #hansklokroast.”
“Wat een aanfluiting die #hansklokroast, @ComedyCentralNL echt gewoon nul humor dit jaar en wtf met de gasten?? Mocht er volgend jaar nog een roast komen, nodig dan mensen uit die wel grappig zijn pls. Tenenkrommend dit.”
En zo gaat het nog wel even door. Kijkers waren alleen te spreken over die van Johan Goossens. Zo klonk het op Twitter: “Bedankt Johan voor een beetje actie!” en “Eindelijk een roast, dank je, Johan!”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.