-

Nieuwste

Kelly Piquet heeft een rothekel aan fans Max Verstappen

Max Verstappen

Een heleboel mensen beamen dat Kelly Piquet, de vriendin van Max Verstappen, heel onaardig zou zijn. Ze zou namelijk heel jaloers zijn. Zo jaloers dat ze zelfs de fans van Max haat. “Ik geloofde het eerst niet, tot ik het zelf ervaarde.”

Op verscheidene Formule 1 sociale media kanalen zijn Max Verstappen fans openhartig over hun ervaringen met zijn vriendin. Kelly Piquet heeft geen hoge pet op van de fans. Meer nog: ze haat hen gewoon.

Niet blij

Een van de fans schreef: “Mijn zus en ik waren op het feest van Red Bull in Abu Dhabi en het was geweldig. Iedereen was aardig, alleen is er altijd één uitzondering en dat is helaas altijd Kelly. We weten wat er over haar gezegd wordt online, maar we geloofden het niet tot we het zelf ervaarden.”

Kelly wilde volgens de fan niet dat ze in de buurt van Max kwamen. “Ik weet niet of ze zich bedreigd voelde door ons, maar toen we dichterbij kwamen zei ze dat hij druk was en dat we weg moesten gaan.” Max bracht Kelly dan tot bedaren, zodat de fans toch nog even met hem konden praten. “Ze keek niet blij.”

Vreselijke blik

Iemand anders deelt een gelijkaardige ervaring. “Toen we eerder dit jaar naar haar toe kwamen tijdens de Grand Prix in Brazilië, gaf ze ons een vreselijke blik alsof we haar aan het lastigvallen waren met foto’s en handtekeningen terwijl we in werkelijkheid alleen hoi zeiden.”

De fan vervolgt: “Het was heel teleurstellend omdat we ook fan van haar waren. Na de race hoorden we ook dat ze onaardig deed tegen mensen in de paddock. Nooit praat ik meer tegen Kelly.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder